امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین مداربسته

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین مداربسته
چکیده این مقاله: عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین مداربسته
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 28 بازدید

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته با نصبش چقدر میشه؟ دوربین مداربسته جزء پر فروش ترین محصولات الکترونیکی می باشند. این محصول درجه یک از نظر ظاهر، نوع عملکرد و قابلیت به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود.

انواع دوربین های مداربسته، امروزه در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسند؛ لذا هر کدام از دوربین ها دارای، عملکردی متفاوت هستند.

در این مقاله، در خصوص عوامل موثر بر قیمت دوربین های مداربسته به صورت مفصل توضیح داده شده است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

انواع دوربین های مداربسته

اولین دوربین مداربسته، توسط دانشمندی آلمانی برای نظارت بر کارکرد موشک ها تولید شد. این دوربین از قابلیت های بسیار پایینی برخوردار بود. با این که از نظر بازدهی و امکانات اصلا با دوربین های امروز قابل قیاس نمی باشد، اما در دوره خود، بروز ترین تجهیز به حساب می آمد.

با ورود علم و تکنولوژی به صنعت ارتباطات، دانشمندان و مهندسان سخت کوش به ساخت محصولات بیشتری پرداختند؛ حتی سعی کردند؛ با بهره گیری از نبوغ مختلف چندین محصول را نیز ارتقاء دهند.

یکی از محصولاتی که، در اثر علوم مختلف دچار تغییرات بسیاری شده است؛ دوربین های مداربسته می باشد.  امروزه دوربین های مداربسته به طور کلی به سه دسته آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه تقسیم بندی می شوند.

برترین نوع دوربین های مداربسته که از لحاظ کیس، عملکرد و امکانات در بالا ترین درجه کیفی قرار گرفته است؛ انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشد. آخرین مدل دوربین های مداربسته، با اولین نوع این محصول تفاوت های زیادی دارد؛ چرا که هر کدام از این محصولات، از سیستم و تکنولوژی متفاوتی برخوردار هستند.

دوربین هایی که در دسته آنالوگ قرار دارند؛ از سیگنال های آنالوگ برای ضبط تصویر و صدا بهره می گیرند. این نوع سیستم تصویر برداری هنوز هم در برخی از دوربین های مداربسته پیشرفته استفاده می شود؛ لذا میزان بازدهی این نوع IP بسیار بالا است.

دوربین های مداربسته دیجیتال همانطور که از نام شان مشخص است، برای ضبط تصویر و ویدئو از سیگنال های دیجیتالی استفاده می کنند. برای ساخت دوربین های مداربسته تحت شبکه، مهندسان از IP به خصوصی بهره گرفته اند؛ زیرا هدف آن ها از تولید این دوربین، تهیه محصولی با امکانات خارق العاده می باشد.

دوربین مداربسته پیناکل یکی از برند های نام آشنا در این صنعت می باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت انواع دوربین های مداربسته

عوامل و معیار های مختلفی بر قیمت دوربین های مداربسته آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه تاثیر می گذارد. از آن جایی که امروزه کاربرد دوربین مداربسته، در زندگی ما بسیار وسیع می باشد؛ مسلما قیمت این محصول نیز برای خریداران مهم و با اهمیت است.

از مهم ترین معیار هایی که بر قیمت انواع دوربین های مداربسته تاثیر می گذارد؛ عبارتند از:

  • تورم:

تورم، بر قیمت تمامی دوربین های مداربسته تاثیر می گذارد. به همین دلیل، اگر تورم کاهش یابد؛ قیمت دوربین ها نیز پایین می آید و بالعکس.

  • مواد اولیه:

اگر مواد اولیه به کار رفته در محصول، از خلوص و مرغوبیت بالایی بهرهمند باشد؛ مسلما دوربین های تولید شده نیز دارای کیفیت بالایی هستند. به همین خاطر با قیمت بالا تری در بازار به فروش می رسند.

  • شخص فروشنده:

مهم ترین فرد در چرخه خرید و فروش، شخص فروشنده است. فروشندگان در قیمت محصولات نقش به سزایی ایفا می کنند. به همین خاطر، افراد قبل از خرید هر گونه محصول یا کالایی به جست و جوی فروشندگان با انصاف در بازار مشغول می شوند.

یک فروشنده منصف، باعث شده شما نه تنها خریدی سودمند داشته باشید؛ بلکه با هزینه ای مناسب، صاحب محصولی درجه یک با کارایی بالا می شوید.

  • تکنولوژی:

هر چه تکنولوژی به کار رفته در دوربین مداربسته منتخب شما بروزتر باشد؛ بدون شک قیمت محصول نیز بالا تر است، لذا تکنولوژی بروز باعث شده محصول از قابلیت های شگفت انگیزی برخوردار شود.

کاربرد دوربین های مداربسته

کارایی دوربین های مداربسته، امروزه بسیار وسیع و گسترده است. به همین دلیل، روزانه بیش از یک میلیون دوربین مداربسته تولید و به بازار عرضه می شود.

‌کارایی اصلی دوربین های مداربسته، ضبط رویداد ها در محیط های کاری می باشد. از آن جایی که این محصول در طول شبانه روز، بدون هیچ گونه وقفه ای به ضبط تصاویر، ویدئو و صدا می پردازند؛ امکان سرقت اموال تا حد زیادی کاهش می یابد.

هر چه میزان دزدی در یک جامعه کمتر باشد؛ آن جامعه از سلامت و امنیت بیشتری برخوردار می شود. به همین دلیل امروزه تنها در محیط های کاری از این محصول بهره نمی گیرند؛ بلکه در خیابان ها و ساختمان های مسکونی نیز از انواع دوربین های مداربسته استفاده می کنند.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب