امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

تکنولوژی های مختلف در انواع آیفون تصویری

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
تکنولوژی های مختلف در انواع آیفون تصویری
چکیده این مقاله: تکنولوژی های مختلف در انواع آیفون تصویری
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 43 بازدید

تکنولوژی های مختلف در انواع آیفون تصویری

آیفون تصویری یکی از تجهیزات کاربردی بسیار رایج بوده که توانسته جایگاه قابل توجهی برای خود در میان دستگاه های الکترونیکی ایجاد کند. این دستگاه در اثر گرد هم آیی سخت افزار و هم چنین نرم افزار های مختلفی ساخته شده است. در گذشته آیفون تصویری قادر به انجام یک عملیات ساده بود، اما امروزه با وجود فناوری های ساخت محصولات الکترونیکی گسترش یافته اند، آیفون تصویری نیز دچار تغییرات زیادی شده و بر کارایی آن ها افزوده شده است. در این مقاله هدف ما بررسی تکنولوژی های مختلف در انواع آیفون تصویری می باشد، باعث افتخار ماست که در این مقاله همراه ما شوید.

مجموعه فناوری های موجود در آیفون تصویری

آیفون تصویری در انواع مختلفی ساخته شده است، تمامی این محصولات عملکردی مشابه ندارند، بعضی از آن ها تابع تکنولوژی های قدیمی تر هستند و البته بسیاری از آن ها همراه با پیشرفا فناوری دستخوش تغییر شده اند و دارای قابلیت های زیادی می باشند. در ادامه مطلب تمامی این فناوری هایی که در ساخت آیفون تصویری از آن ها استفاده شده است را ذکر خواهیم کرد.

  1. دارای منوی تنظیمات و صفحه کلید لمسی:

آیفون تصویری به واسطه ی یک صفحه لمسی قابل کنترل می باشد، فرمان ها و تنظیمات مختلف را با استفاده از این صفحه کلید لمسی می توان اجرا کرد. که البته صفحه کلید لمسی یک سخت افزار مدرن است و منوی تنظیمات نئعی نرم افزار بوده که مانند سیستم عامل عمل می کند. به واسطه ی این صفحه کلید می توان فرمان باز شدن و یا تغییر صفحه نمایش را صادر کرد.

  1. صفحه نمایش:

مهم ترین رکن یک آیفون تصویری صفحه نمایش آن می باشد. این صفحه با دوربین نصب شده بر آیفون ارتباط مستقیم دارد و تصاویر گرفته شده توسط دوربین را نمایش خواهند دارد.

  1. دید در شب:

با استفاده از یک سری فناوری ها که درون آیفون تصویری بکاررفته شده است می توان به راحتی فاضای تاریک شب را با استفاده از آیفون تصویری مشاهده کرد. قابلیت کنترل وضوع و روشنایی که برای دید در شب طراحی شده است به شما این امکان را می دهد تا به وضوح تصاویر ضبط شده بیافزایید و کیفیت تصاویر شب مانند روز دارای وضوح و روشنایی شوند. دید در شب موجود در آیفون تصویری زمانی که محیط بیرون فاقد هر گونه روشنایی می باشد نیز عمل می کند و هیچ مشکلی برای تصویر برداری وجود نخواهد داشت.

  1. محل ذخیره:

بعضی از آیفون تصویری ها به واسطه ی حافظه ی داخلی و بعضی حافظه خارجی می توانند تصاویر ضبط شده را ذخیره کنند. این قابلیت به شما امکان این را می دهد تا تصاویر افرادی که دکمه زنگ را فشرده اند، نشاهده کنید. قابلیت عکس برداری که در آیفون تصویری وجود دارد، به واسطه ی محل ذخیره تکمیل می شود و عکس ها به محل ذخیره انتقال می یابند.

  1. حالت مزاحم نشوید:

در آیفون تصویری  این قابلیت وجود دارد تا با فعال سازی زنگ آن مانع از برقرای ارتباط میان افراد شد. در ساعاتی از شبانه روز شما قصد دارید تا در آرامش استراحت کنید و کسی مزاحمتان نشود، حالت مزاحم نشوید زمانی که فعال می شود، فشردن دکمه زنگ هیچ عکس العملی در آیفون تصویری ایجاد نمی کند و افراد پشت درب تصور می کنند، کسی خانه نیست. عملا دستگاه روشن بوده و شما می توانید تصائیر را مشاهده کنید، تنها تغییر عدم برقراری ارتباط به واسطه ی دکمه زنگ می باشد.

  1. ارتباط داخلی:

همان طور که می توان سیم کارت ها را بر روی هم دایورت کرد، امکان دایورت آیفون تصویری نیز وجود دارد. زمانی که شما در منزل نیستید با فعال سازی این آیتم، هنگام فشرده شدن دکمه زنگ، آیفون همسایه مورد نظر شما فعال شده و ایشان پاسخگو خواهند بود. امکان اتصال دوربین مداربسته به آیفون تصویری نیز وجود دارد.

اعلام حریق زیتکس یکی از بهترین دستگاه هایی هستند که می توان برای امنیت منزل ازش استفاده کرد.

کلام پایانی

در این مقاله تنها تعداد محدودی از تکنولوژی های مختلف در انواع آیفون تصویری را بیان کردیم. این محصول از زمانی که ساخته شده است، تا به امروز دچار تغییرات زیادی شده که سبب بالا رفتن کیفیت آیفون تصویری و کارایی ان نیز شده است. هم چنان با ساخت آیفون تصویری های جدید، شاهد قابلیت های جدید و حضور تکنولوژی های بیشتری درون این محصول می باشیم. البته لازم به ذکر است که تمامی آیفون تصویری ها از همگی قابلیت ها پشتیبانی نمی کنند، چرا که این محصول دارای رده بندی بوده و تنها نسخه های پیشرفته آن مجهز می باشد.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب