امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف امکانات دزدگیر دوربین دار منزل چیست؟

دانلود پی دی اف - 835.76 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

امکانات دزدگیر دوربین دار منزل چیست؟

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
امکانات دزدگیر دوربین دار منزل چیست؟
چکیده این مقاله: دزدگیر دوربین دار منزل به عنوان یک سیستم ضد سرقت بسیار کاربردی و پرطرفدار است. با ما همراه باشید در این مقاله به امکانات دزدگیر دوربین دار منزل می پردازیم.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 146 بازدید

سرقت اموال به یکی از مشکلات جوامع بشری تبدیل شده است، با این وجود پیشرفت های تکنولوژی باعث شده تا تجهیزات مختلفی در جهت جلوگیری از سرقت به بازار عرضه شود. از جمله این تجهیزات می توانیم به قفل های هوشمند، درب های ضد سرقت و دزدگیرهای دوربین دار اشاره کنیم. دزدگیر دوربین دار منزل به عنوان یک سیستم ضد سرقت بسیار کاربردی و پرطرفدار است. با ما همراه باشید در این مقاله به امکانات دزدگیر دوربین دار منزل می پردازیم.

 

دزدگیر دوربین دار منزل

برقراری امنیت به عنوان یک مسئله با اهمیت و مهم متخصصان را بر آن داشته تا در ساختار دزدگیرها تغییراتی اعمال نمایند که ضمن برخورداری از تجهیزات جدید از عملکرد باکیفیت تری برخوردار باشند. دزدگیر دوربین دار منزل دارای یک چشمی دوربین هوشمند هستند که از قابلیت فیلم برداری با کیفیت بالا برخوردار است. همچنین دزدگیر دوربین دار منزل به یک سنسور حرکتی مجهز است که به وسیله سیم کارت کار می کند. توجه داشته باشید که این نوع سیستم ضد سرقت با ارسال پیامک، تماس و همچنین صدای آژیر وجود خطر را اعلام می کند.

 

امکانات دزدگیر دوربین دار منزل

  1. وجود دوربین مداربسته
  2. وجود سنسورهای حرکتی
  3. مجهز به دستگاه شنود
  4. نصب راحت

 

وجود دوربین مداربسته

از دزدگیرهای دوربین دار منزل به عنوان یکی از کاملترین سیستم های ضد سرقت نام برده می شود. دزدگیر دوربین دار همانطور که از نامش پیداست دارای یک دوربین مداربسته و یک سنسور حرکتی است. همچنین دوربین تعبیه شده در این دزدگیر بسیار باکیفیت است و قابلیت فیلم برداری و عکاسی دارد به طوری که می تواند تصاویر و ویدیوهای ضبط شده را با بالاترین کیفیت ممکن در کارت حافظه خود ذخیره کند. در این دزدگیرها دوربین های تعبیه شده فایل ها را با فرمت AVI و JPEG ذخیره می کنند بنابراین شما میتوانید این فایل ها را به راحتی در هر دستگاهی پخش کنید.

 

وجود دوربین مداربسته

 

وجود سنسورهای حرکتی

از جمله مزایای دزدگیر دوربین دار منزل می توانیم به وجود سنسورهای حرکتی اشاره کنیم به این صورت که این سنسور ها به کوچکترین حرکات افراد حساس بوده و در صورت وجود خطر می توانند آن را اعلام کنند.

 

مجهز به دستگاه شنود

دزدگیر های دوربین دار علاوه بر اینکه قابلیت اتصال به انواع دوربین مداربسته را دارند به دستگاه شنود هم تجهیز هستند به طوری که کاربر می تواند با استفاده از آن کمترین صداها را نیز با وضوح بسیار بالا بشنود.

 

مکان مناسب برای نصب

یکی از مواردی که در مورد نصب این نوع دزدگیر های دوربین دار باید مد نظر قرار دهید این است که این سیستم های ضد سرقت باید در جایی نصب شوند که نقطه کوری وجود نداشته باشد تا فضای کافی برای کار دوربین و ضبط فیلم وجود داشته باشد. اگر نصب این نوع دزدگیرا در مکان مناسب نباشد قطعاً دوربین تصاویر مناسبی ضبط نخواهد کرد.

 

مکان مناسب برای نصب

 

نصب راحت

یکی از ویژگی های دزدگیرهای دوربین دار، حجم کوچک آنها است به طوری که می توانید آن ها را در هر نقطه ای نصب کنید. اگر دوست دارید منزل خود را در هر شرایطی تحت نظر داشته باشید پیشنهاد می کنیم که از دزدگیر دوربین دار منزل استفاده کنید.

 

نحوه کار کردن با دزدگیر دوربین دار

کار کردن با دزدگیر دوربین دار منزل بسیار ساده است به این صورت که وقتی حرکتی را تشخیص دهد شروع به فیلم برداری می کند و گاها هشداری را برای شما ارسال خواهد کرد تا شما بتوانید با استفاده از اینترنت به رایانه، تلفن همراه یا تبلت خود متصل شوید و تصویر های ضبط شده را دریافت کنید. همچنین اگر با نگاه کردن به تصویر های ضبط شده خطری حس کردید سریعاً می توانید برای جلوگیری از آن اقدام نمایید.

 

یک سیستم امنیتی کامل

دزدگیر دوربین دار منزل یک سیستم ایمنی کامل به شمار می رود چون در این سیستم دزدگیر و دوربین در کنار هم قرار دارند و دیگر نیازی به نصب جداگانه آنها نیست.

 

یک سیستم امنیتی کامل

 

تفاوت دزدگیر دوربین دار منزل با دوربین مداربسته

دزدگیرهای دوربین دار منزل نسبت به دوربین های مداربسته عملکرد قابل قبول تری دارند چون دوربین های مداربسته فقط تصاویر را ارسال می کنند و در هنگام سرقت کار دیگری از آنها بر نمی آید. البته دزدگیر منازل هم به تنهایی برای جلوگیری از سرقت کافی نیستند بنابراین بهترین گزینه ممکن دزدگیر دوربین دار منزل است که از امکانات مناسب و ممتازی برخوردار است.

 

جمع بندی

امروزه انواع سیستم های ضد سرقت طراحی و تولید شده اند و در دسترس افراد قرار دارند. دزدگیر دوربین دار منزل یکی از تجهیزات کاربردی و مناسب جهت استفاده در منازل محسوب می شود. این نوع دزدگیر تصاویر و ویدیوها را با بالاترین میزان رزولوشن در کارت حافظه خود ذخیره می کند. در هنگام خرید دزدگیر دوربین دار منزل حتماً از برندهای معتبر و مطمئن خرید نمایید، برندهایی که خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر ارائه می کنند بهترین گزینه ممکن هستند.

دزدگیر دوربین دار منزل به سیستم آژیر مجهز است همچنین دارای سنسورهای حرکتی بسیار حساس می باشد به طوری که کوچکترین حرکت را مخابره می کند. همچنین دزدگیر دوربین دار منزل قادر به ضبط صدا و تصویر با وضوح بالا می باشد. در هنگام نصب دزدگیر دوربین دار، مکان مناسب را انتخاب کنید تا دوربین میدان دید وسیع تری در اختیار داشته باشد و فضای بیشتری را پوشش دهد.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب