امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

اشتباهات رایج در خرید دوربین مدار بسته

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
اشتباهات رایج در خرید دوربین مدار بسته
چکیده این مقاله: اشتباهات رایج در خرید دوربین مدار بسته
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 36 بازدید

بسیاری از مشتریان هستند که به هنگام خرید دوربین مدار بسته اشتباهاتی را مرتکب می شوند که در نهایت منجر به خریدی ناموفق خواهد شد. در میان آشنایان و دوستان شما امکان دارد این موضوع رخ داده باشد که ناراحتی خود را در یک جمله ای کوتاه خلاصه می کنند. جملاتی چون؛ ای کاش می دانستم! و اینقدر برای خرید هزینه نمی کردم‌‌. حال بهتر است با ما همراه باشید تا شما را با اشتباهات رایج در خرید دوربین مدار بسته آشنا سازیم.

 

رایج ترین اشتباهات به هنگام خرید دوربین مدار بسته

حال برخی از رایج ترین اشتباهات در خرید دوربین مداربسته به کاربری دوربین باز می گردد. به عنوان نمونه خرید دوربین مدار بسته ای که مناسب مکان مدّنظر با شرایط محیطی آن نمی باشد. در این قسمت بهتر است به چند نمونه از این گونه از انتخاب ها کوتاه نگاهی داشته باشیم تا به هنگام خرید این اشتباهات را انجام ندهیم.

 

  • تهیه دوربین اسپید دام برای اهداف امنیتی خود

بهره گیری از دوربین های مدار بسته گردان و یا اسپید دام غالباً برای اهداف امنیتی و حفاظتی مناسب نمی باشند. آیا می پرسید به چه دلیل! بنا بر این علّت که دوربین های اسپید دام در هر لحظه تنها یک بخش و ناحیه را تحت نظارت خود قرار می دهند. این امکان وجود خواهد داشت که در زمان اتفاق یک حادثه چون؛ دزدی، و… دوربین به سمت و سوی دیگری رهسپار شده و آن جا را پوشش ندهد. چنانچه که این دوربین بدون اپراتور باشد کارایی به نسبت ضعیف تری هم خواهد داشت. از این جهت خرید دوربین اسپید دام برای آن قبیل از کاربری هایی که دوربین مدار بسته ثابت می تواند مفید و مؤثر واقع بشود، کار اشتباهی خواهد بود.

نصب نمودن دوربین های مدار بسته ثابت در ورودی ها و نقاط حساس بهترین حالت خواهد بود برای اهداف امنیتی و حفاظتی خود. ضمن آن که از دوربین های گردان تحت عنوان پشتیبان و نمایش جزئیات صحنه نمایش هم می توانیم بهره گیریم. اپراتور و یا الگوی از پیش تعریف گردیده چنین کمک می کند تا دوربین اسپید دام در این شرایط عملکرد بهتر و مناسب تری را به خود اختصاص بدهد.

 

رایج ترین اشتباهات به هنگام خرید دوربین مداربسته

 

بهترین مرکز خرید و نصب پکیج دزدگیر کلاسیک در ایران

  • تهیه دوربین های پی‌تی‌زی‌ برای مناطق وسیع و گسترده

به همان شکل که در قسمت فوقانی متن اشاره نمودیم خاصیت دوربین های گردان چرخش به همراه نظارت بر قسمتی از منطقه در لحظات است. قابلیت گردش دوربین در سیصد و شصت درجه افقی و صد و هشتاد درجه عمودی شما را در اشتباه فرو نخواهد برد‌. دوربین در یک لحظه تنها به مقدار میدان دید خود می تواند محیط را تحت پوشش خود قرار بدهد.

 

  • تهیه دوربین WDR برای فضاهای پرنور و کم نور

توجه داشته باشید که فناوری WDR برای موقعیت هایی کاربرد دارد که فضا دارای کنتراست شدید نوری می گردد. از این جهت چنانچه که موقعیت نوری محیط در یک سطح واقع شده باشد و حالت دو منطقه نوری تماماً پر نور و کم نور در یک زمان واحد ایجاد نگردد دوربین بدون WDR نیز کار شما را راه خواهد انداخت. البته که برای فضاهای کم نور و تاریک دوربین مجهز به دید در شب مورد نیاز خواهد بود.

 

  • تهیه دوربین WDR برای فضاهای پرنور و کم نور؛تهیه دوربین وریفوکال برای اتاق ها

دوربین ها با لنز متغییر امکان تنظیم زاویه دید را به کاربران دوربین مدار بسته خواهد داد. چنانچه که امکان نصب دوربین مدار بسته به حالتی است که یک زاویه معین می تواند نواحی مدّنظر را پوشش دهد از دوربین هایی که دارای لنز ثابت هستند انتخاب بنمایید. دوربین های وریفوکال دارای میزان قیمت بیشتری هستند حال آن که در مقابل قیمت خود کارایی زیادی را هم در اختیار شما قرار نخواهند داد.

 

  • خرید دوربین از فروشنده های نامعتبر

خرید از فروشنده های نامعتبر نیز از جمله اشتباهات رایج در خرید دوربین مدار بسته است. به عبارتی بهتر است شما خرید خود را از فروشندگانی انجام بدهید که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می کنند. به عنوان نمونه؛ تهیه دوربین مدار بسته از یک فروشگاه الکتریکی که هیچ گونه فعالیتی در حیطه دوربین مدار بسته ندارد، کار درست و عقلانی نخواهد بود. گاهاً چنین رخ می دهد که فروشنده در مکان موردنظر مستأجر بوده و بعد از مدّت زمانی از آن جا می رود. حال اگر دوربین مدار بسته خریداری شده توسط شما دچار عیب و نقصی شود، چکار باید بکنید! فروشنده را از کجا باید پیدا کنید؟ ما به شما توصیه می کنیم پیش از خرید دوربین مدار بسته به تمامی نکات بیان شده در این متن توجه داشته باشید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب