امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

امکانات آیفون تصویری

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
امکانات آیفون تصویری
چکیده این مقاله: امکانات آیفون تصویری
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 34 بازدید

 امکانات آیفون تصویری

آیفون تصویری سال های زیادی است که طراحی شده و در بازار به عنوان یک کالای لوکس ارائه می شود. در گذشته این محصول تنها دارای قابلیت انتقال تصاویر و صدا به صورت همزمان بود، اما امروزه آیفون تصویری دارای قابلیت های ویژه ای است که سبب توجه بسیاری به سمت این کالا شده است. آیفون تصویری از جمله وسایل اکترونیکی است که به واسطه ی آن می توان از امکانات زیادی بهره مند شد. در این مبحث امکانات آیفون تصویری را مورد بررسی قرار می دهیم، خواهشمندیم تا در ادامه ی مطلب افتخار همراهی تان را نصیب ما کنید.

 امکانات آیفون تصویری-وب سایت پیشرو

منظور از آیفون تصویری چیست؟

آیفون با نام های دیگری هم چون اف اف و یا درب باز کن شناخته شده است. آیفون تصویری از دو قطعه یمجزا با نام آیفون و صفحه نمایش به همراه گوشی آن تشکیل شده است. آیفون در کنار درب قرار گرفته و افراد با فشردن دکمه ی و برقراری ارتباط با صاحب خانه وارد منزل می شوند. پس از فشردن دکمه آلارمی توسط صفحه نمایش به صدا در می آید، افراد با برداشتن گوشی صدای فرد پشت در را شنیده و درب را باز می کنند. اما در آیفون تصویری قابلیت بیشتری وجود دارد، شما می توانیدعلاوه بر صدا،  تصاویر فرد را مشاهده کنید و اگر نخواستید درب را باز نکنید. J

منظور از آیفون تصویری چیست؟-وب سایت پیشرو

انواع امکانات آیفون تصویری

آیفون تصویری در مقابل نسخه های قدیمی تر بسیار پیشرفته و مجهز شده اتد. قابلیت های زیادی به این دستگاه افزوده است. البته این محصول در انواع مختلفی ساخته شده است که امکانات آن متفاوت و دارای نرم افزار و سخت افزار های متعددی می باشد. انواع آیفون تصویری به شرح زیر است؛

  1. آیفون تصویری دارای رم و حافظه داخلی
  2. آیفون تصویری با قابلیت استفاده از حافظه خارجی
  • حافظه خارجی E مموری
  • حافظه خارجی E هارد

نوع حافظه موجود در آیفون تصویری سبب گوناگونی آن شده است، اما امکانات دیگری نیز وجود دارد که مربوط به نرم افزار و سخت افزار های تعبیه شده در آیفون تصویری می باشد. در ادامه این امکانات را شرح می دهیم.

  • پشتیبانی از چندین درب: آپارتمان و ویلا هایی که دارای چند درب جداگانه و مجزا می باشند، نیازی به خریداری چند آیفون تصویری ندارند، به راحتی با خرید یک صفحه نمایش و چند آیفون درب ها را باز و بسته کنند و هم چنین تصاویر مربوط به آن جا را مشاهده کنند.
  • پشتیبانی از چندین واحد: آپارتمان هایی که دارای واحد های مختلف هستند و یا چند طبقه ساخته شده اند، نیازی به خریداری آیفون تصویری برای هر واحد ندارند، یک آیفون برای درب ورودی خریداری شده و صفحه نمایش های متعددی در هر واحد قرار می گیرد.
  • دارای صفحه کلید لمسی و یا دکمه ای: فرمان هایی نظیر باز کردن درب، تعویض تصاویر نمایشگر و یا دسترسی به تصاویر ضبط شده توسط صفحه کلید انجام خواهد شد. در نمونه های قدیمی تر این صفحه دارای دکمه های فیزیکی است، اما نمونه های جدید تر دارای صفحه لمسی هستند.
  • قابلیت عکس برداری: زمانی که افراد پشت درب زنگ را فشار می دهند، به صورت خودکار تصاویر آن ها گرفته می شود که به حافظه ی داخلی و یا خارجی انتقال داده می شود و می توان آن ها را مشاهده کرد.
  • تنظیم نور صفحه: می توان برای شب هنگام نور صفحه را تغییر داد و وضوحی مانند روز به تصاویر داد.
  • امکان اتصال به دوربین مداربسته: اگر برای مکان نیازمند به نصب دوربین مداربسته هستید، نیازی به خرید نمایشگر نیست، چرا که آیفون تصویری به دوربین مداربسته متصل شده و تصاویر ضبط شده دوربین را نشان می دهد.
  • قابلیت اتصال به موبایل: آیفون تصویری های پیشرفته با اتصال به موبایل این امکان را به شما می دهند تا هنگام فشرده شدن دکمه زنگ به تصاویر دسترسی داته باشید و فرمان باز و بسته شدن درب را بدهید.

 

انواع امکانات آیفون تصویری-وب سایت پیشرو

 

کلام پایانی

آیفون تصویری یکی از دستگاه های الکترونیکی مجهز است که قابلیت های زیادی دارد و خرید یکی از آن ها شما را از خرید چندین دستگاه معاف می کند. البته امکانات موجود در آیفون تصویری های مختلف یکی نیست. بستگی به شرکت سازنده و برند آیفون تصویری می باشد. بعضی از آن ها پیشرفته تر و بعضی دارای امکانات ساده تری هستند. برای خریداری پیشرفته ترین آیفون تصویری با امکانات ویژه هنگام خرید از افراد کارشنان کمک بگیرید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب