امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

ویژگی های یک دوربین مداربسته خوب

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
ویژگی های یک دوربین مداربسته خوب
چکیده این مقاله: ویژگی های یک دوربین مداربسته خوب
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 40 بازدید

دوربین مداربسته خوب چه ویژگی هایی دارند

امروزه استفاده از دوربین های مدار بسته در اماکن گوناگونی رایج شده است و دلیل آن هم مزایای استفاده از دوربین مدار بسته در بحث نظارت می باشد.

اگر شما هم به این وسیله کاربردی احتیاج داشته و قصد خرید آن را دارید، بهتر است قبل از تصمیم گیری بری خرید ویژگی های یک دوربین مدار بسته خوب را بدانید. در این مطلب به بررسی دوربین مدار بسته پرداخته و در مورد خصوصیات دوربین مدار بسته خوب صحبت خواهیم کرد.

شما میتوانید تجهیزات دوربین مداربسته را از ما بخواهید و از محصولات ما دیدن کنید. پایه دوربین مداربسته و غیره

۱) برند معتبر

در بازار، دوربین های مدار بسته مختلفی وجود دارد که مربوط به برند ها و تولید کنندگان مختلف می باشند. اما شما باید دوربینی را انتخاب کنید که دارای برندی معتبر و خوشنام است.

خرید از یک برند معتبر می تواند تا حد قابل توجهی خیال شما را از بالا بودن کیفیت دوربین راحت کند. در نتیجه یکی از خصوصیات دوربین مدار بسته خوب دارا بودن برند معتبر می باشد.

۲) انتخاب لنز مناسب

یکی دیگر از خصوصیات دوربین مدار بسته خوب، دارا بودن لنز مناسب می باشد. مناسب بودن لنز تا حد زیادی به شرایط مکانی بستگی دارد که شما می خواهید دوربین را در آن جا مستقر کنید کنید.

به عنوان مثال اگر قرار است دوربین در مکان مرتفعی نصب شود؛ لنز دوربین بهتر است بسته تر باشد و همچنین اگر قصد نصب دوربین در مکانی کوچک را دارید، لنز های واید انتخاب مناسبی به حساب خواهند آمد.

۳) قابلیت های خاص

باز هم با توجه به شرایط استفاده از دوربین مدار بسته، شما به قابلیت هایی احتیاج خواهید داشت که قبل از خرید باید به آن ها توجه کنید. به عنوان مثال اگر ثبت تصاویر در شب و تاریکی برای شما اهمیت دارد دوربین مدار بسته ای که انتخاب می کنید باید قابلیت دید در شب خوبی داشته باشد تا بتواند پاسخگوی این نیاز شما باشد.

اگر می خواهید تصاویر در زمان تاریکی به شکل رنگی ثبت شود باید دوربین دید در شب رنگی را انتخاب نمایید. با توجه به شرایط و انتظاراتی که از یک دوربین دارید می توانید بعد از بررسی دوربین مدار بسته، انتخاب مناسبی داشته باشید.

۴) گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از خصوصیات دوربین مدار بسته خوب، دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب است. با وجود این شرایط خیال شما تا حد زیادی راحت خواهد شد چرا که اگر بعد از مدتی دوربین مدار بسته شما دچار مشکل شود به راحتی می توانید این مشکل را حل کنید.

۵) قابلیت ضبط صدا

در گذشته دوربین های مدار بسته امکان ضبط صدای محیط را نداشتند، اما در حال حاضر تعداد زیادی از دوربین های مدار بسته این قابلیت را دارا هستند. با وجود این قابلیت شما می توانید نظارت بیش تری بر روی مکان مورد نظرتان داشته باشید البته اگر احتیاجی به ضبط صدای محل نصب دوربین ندارید می توانید یک دوربین مدار بسته بدون داشتن این قابلیت را انتخاب کنید.

۶) شناسایی حرکت

یکی از خصوصیات دوربین مدار بسته خوب، قابلیت شناسایی حرکت می باشد. اگر دوربین شما این امکان و قابلیت را داشته باشد شما می توانید حجم قابل توجهی از تصاویر ضبط شده که اهمیت ندارند را در هارد دستگاه خود کاهش دهید. اگر دوربین انتخابی شما قابلیت تشخیص حرکت را داشته باشد، تنها زمانی اقدام به تصویر برداری خواهد کرد که شی یا فردی در مقابل آن حرکت کند.

۷) کنترل از راه دور دوربین مدار بسته

وجود قابلیت کنترل از راه دور یک مزیت مهم برای دوربین های مدار بسته به حساب می آید مخصوصا اگر مکانی که دوربین را در آن نصب کرده اید از شما دور باشد، این امکان برای شما وجود خواهد داشت که با استفاده از اینترنت در هر نقطه ای نظارت خوبی بر محل نصب دوربین داشته باشید.

۸) سازگاری با شرایط آب و هوایی

دوربین های مدار بسته در اماکن مختلفی نصب می شوند. ممکن است شما نیاز به نصب دوربین در داخل یک ساختمان را داشته باشید و یا بخواهید که دوربین مدار بسته خود را در مکانی بیرون از ساختمان و در معرض عواملی مانند باران ، گرد و غبار، دمای بالا و کم و … نصب نمایید.

اگر قرار است دوربین شما در بیرون از ساختمان نصب شود یکی از خصوصیات دوربین مدار بسته خوب برای شما قابلیت سازگاری با آب و هوای محل نصب می باشد.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب