امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

طریقه اتصال مستقیم دوربین مداربسته به تلویزیون

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
طریقه اتصال مستقیم دوربین مداربسته به تلویزیون
چکیده این مقاله: طریقه اتصال مستقیم دوربین مداربسته به تلویزیون
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 48 بازدید

اتصال دوربین مداربسته به تلویزیون

ازطریق اتصال دوربین مداربسته به تلویزیون، صفحه نمایشگر یا مانیتور میتوان فیلمها وتصاویررکورد شده را مشاهده کرد. برای اتصال دوربین های مداربسته به مانیتور درقدم اول باید، نوع سیستم دوربین مداربسته را مشخص کنیم. در واقع نحوه ی اتصال دوربین مداربسته به مانیتور به نوع سیستم دوربین بستگی دارد پس این نکته حائزاهمیت است. برای درک بهتراین موضوع، دوربین های مدار بسته آنالوگ پیشرفته و سنتی را درنظرگیرید. در دوربین های مداربسته آنالوگ پیشرفته ما نمیتوانیم به صورت مستقیم دوربین را به صفحه نمایشگرمتصل کنیم درواقع نیازمند یک دستگاه جانبی هستیم. اما، در دوربین های مداربسته سنتی آنالوگ، میتوانیم دوربین را به صورت مستقیم به صفحه نمایشگرمتصل کنیم و روند اتصال دیگر پیچیده نخواهد بود.

برای خرید و نصب دوربین برایتون که یکی از بهترین برند های دوربین مداربسته در ایران می باشد با ما تماس بگیرید.

تجهیزات ضروری جهت نصب دوربین های مداربسته به تلویزیون/ صفحه نمایشگر

درقدم اول برای نصب دوربین به صورت مستقیم برروی تلویزیون ما نیازمند مجموعه ای از تجهیزات خاص هستیم. این تجهیزات عبارتند از:

کابل کواکسیال ترکیبی RG59 : به وسیله این کابل میتوانید جریان برق و سیگنال تصاویر را همزمان انتقال دهید.

اتصال BNC : با بکارگیری اتصال BNC میتوانید آن را در هرسمتی از کابل کواکسیال که بخواهید استفاده کنید و این یک مزیت به شمار می رود.

آداپتورBNC به RCA : به منظورمتصل کردن دوربین مداربسته به تلویزیون باید اتصال BNC را با بکارگیری آداپتور و اتصال به ورودی RCA استفاده کرد.

کانکتور آداپتور برق جک پلاگین : با بکارگیری این کانکتور میتوان آداپتور برق را به دوربین مداربسته متصل کرد.

منابع تغذیه کننده دوربین های مداربسته : بعنوان منابع مغذی برای دوربین های مداربسته انواع مختلفی وجود دارد. بعضی از این منابع تغذیه، مجهز به فیوز و جعبه های محافظ هستند.

 متصل کردن دوربین های مداربسته CVBS به تلویزیون به صورت مستقیم

درقدم نخست باید مکان مناسبی برای نصب دوربین مداربسته انتخاب کنید.پس از انتخاب مکان مناسب و جای گذاری دوربین در آنجا، باید کابل دوربین را متصل سازید. دراین مرحله باید اتصال BNC به کابل کواکسیال بکاربرده شود. درمرحله سوم، باید منبع تغذیه را باکمک کابل های کانتورP4 به دوربین مداربسته متصل کنیم.نکته مهمی که در این مرحله باید در نظر بگیرید این است که هنگام نصب کابل ها قطب های مثبت و منفی را به درستی متصل کنید تا دوربین شما  دچارآسیب ومشکل نشود. و اما مرحله چهارم در این مرحله شما باید دوربین خود را به تلویزیون وصل کنید. به منظورانجام این کار، شما باید آداپتورBNC به RCA را مورد استفاده قرار دهید. دراین مرحله حتما توجه داشته باشید که ورودی های تصویری وصوتی را مورد استفاده قرار دهید. بعد از طی تمامی این مراحل، تلویزیون را روشن نمایید. بعد از روشن شدن تلویزیون ورودی AV را برگزیده و بعد از انتخاب ورودی AV که مربوط به ورودی های تصویری و صوتی میشود تصاویر مقابل چشمان شما به نمایش درمی آیند.

متصل کردن دوربین های مداربسته آنالوگ HD به صفحه نمایشگر

درگام اول شما باید ازوجود مانیتورورودی HDMI اطمینان حاصل کنید. درگام بعدی شما باید از دستگاه تبدیل AHD به HTML استفاده کنید. درگام سوم، با کمک کابل کواکسیال دوربین مداربسته خود را به دستگاه تبدیل AHD به HTML وصل نمایید. در گام آخر، دستگاه تبدیل را به صفحه نمایشگر وصل کنید از طریق کابل HDMI

متصل کردن دوربین های مداربسته IP به صفحه نمایشگر

به منظورانجام این اتصال شما باید در وهله اول، صفحه نمایشگر یا مانیتور خود را چک کنید. طی این چک کردن از وجود ورودیLAN اطمینان حاصل پیداکنید. شما با متصل کردن کابل شبکه قابلیت مشاهده تصاویرو شنیدن اصوات مربوطه را خواهید داشت.

متصل کردن DVR یا NVR به تلویزیون

به منظور انجام این اتصال درگام نخست باید اطمینان حاصل کنید که آیا تلویزیون شما، DVR وNVR دارای ورودی و خروجی HDMI هستند؟ درگام بعدی، به کمک کابل HDMI دوربین مداربسته خود را به تلویزیون متصل کنید. وبعد از طی این مراحل، تلویزیون را روشن کرده و وارد ورودی HDMI شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نصب دوربین های مداربسته به تلویزیون

برای تبدیل شدن به یک نصاب حرفه ای ومتخصص در زمینه نصب دوربین های مداربسته میتوانید با کارشناسان ما درارتباط باشید. کارشناسان ما همه روزه ازشنبه تا پنج شنبه و ازساعت ۹ صبح الی۱۸ بعدازظهرپاسخ گوی شماعزیزان میباشند. شرکت پیشرونیرو مفتخراست که راهنمای شما در این عرصه باشد.

تیم متخصص شرکت پیشرونیرو ازبرترین و بنام ترین نمایندگان دوربین مداربسته در سراسر ایران.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب