امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

معرفی دوربین مدار بسته آسانسور

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
معرفی دوربین مدار بسته آسانسور
چکیده این مقاله: معرفی دوربین مدار بسته آسانسور
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 32 بازدید

معرفی دوربین مدار بسته آسانسور

وجود دوربین مدار بسته، آسانسور را یک محیط امن برای افراد تبدیل می کند. به خاطر فضای کوچک و بسته؛ آسانسور ها محل مناسبی برای دزدی، سرقت و آزار هستند. با وجود دوربین و امکان شناسایی، این موارد کم تر در آسانسور رخ می دهد.

با معرفی دوربین مدار بسته آسانسور و بررسی کارکرد آن در این مقاله، به شما اطلاعات مفیدی خواهیم داد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پیشرو نیرو، آشنایی کاملی با این دوربین های مدار بسته به دست آورده و برای آسانسور محیط های مسکونی یا تجاری خرید نمایید.

نصب دوربین مداربسته با بهترین برند هایی همچون دوربین برایتون با ما تماس بگیرد.

چگونگی نصب دوربین مدار بسته

اصولا نصب دوربین های مدار بسته در فضا کوچک و بسته مانند آسانسور، کمی سخت و نیاز به دقت دارد. بعضی افراد با خرید دوربین از فروشگاه اینترنتی پیشرو نیرو؛ خود اقدام به نصب در چنین مکان هایی کرده اند و نتیجه چیزی جز خرابی دوربین نبود.

بنابراین بهترین راه برای نصب دوربین های مدار بسته آسانسور، کمک گرفتن از یک نصاب معتبر است. با فروشگاه اینترنتی پیشرو نیرو تماس بگیرید تا برای نصب دوربین یک نصاب ماهر به شما معرفی کند.

دوربین مدار بسته آسانسور و انواع آن

وجود دوربین ها در داخل فضای آسانسور یک حس امنیت و آرامشی را به استفاده کنندگان منتقل می کند. این دوربین ها در مدل و ابعاد متفاوتی در داخل آسانسور ها وجود دارند و شاید شما هم متوجه وجود دوربین در آسانسور ها شده باشید.

به منظور تقسیم بندی دوربین مدار بسته آسانسور در نحوه نصب، باید آن را در گروه های زیر قرار دهیم:

۱) دوربین مدار بسته سیمی

در توضیح دوربین مدار بسته سیمی باید بگوییم که ابتدا یک دوربین مدار بسته آنالوگ را خریداری می کنید و خرید کابل فلت مرحله بعدی بوده که در مرحله آخر هم از نصاب های حرفه ای و معتبر برای نصب و خرید درست کابل و به طور کلی نصب دوربین کمک بگیرید.

برای این که تصاویر را از دوربین های آنالوگ انتقال دهید، یک دستگاه DVR تهیه نمایید. قیمت این نوع از دوربین ها در مقایسه با سایر دوربین ها کم تر است که یک مزیت محسوب می شود. از بزرگ ترین معایبی که می توان برای این نوع دوربین ها ذکر کرد، نویز و گاهی شرایط محیط به عنوان عواملی موثر در کاهش کیفیت تصاویر هستند، از این رو افراد کمی به سراغ این نوع از دوربین ها می روند.

۲) دوربین مدار بسته بی سیم

در مورد دوربین های مدار بسته آسانسور بی سیم؛ اطلاعاتی که می توانیم در اختیار شما قرار دهیم این است که، ابتدا یک دوربین مدار بسته بی سیم خریداری کنید. در مراحل بعد نیز به نصب آن به کمک یک کارشناس و نصاب بپردازید.

به کمک شبکه Wifi شما راحت تصاویر را انتقال می دهید، این امر از مزیت های دوربین های مدار بسته بی سیم به شمار می رود.

مزیت دیگر؛ نصب سریع و راحت آن است، زیرا نیاز به کابل و سیم در زمان نصب نبوده و صرف یک مدت زمان کوتاهی برای نصب آن کفایت می کند. همچنین تصاویر با سرعت و کیفیت بیش تری نسبت به دوربین مدار بسته آسانسور سیمی ثبت می شوند.

نویز و شرایط محیطی کم تر بر دوربین های بی سیمی تاثیر می گذارند و برای انتقال بهتر تصاویر؛ در کنار Wifi یک آنتن حرفه ای برای دوربین در نظر بگیرید.

ویژگی های مهم دوربین مدار بسته

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته برای آسانسور محل کار یا  منزل خود را دارید، در هنگام خرید باید یک سری ویژگی خاص و مهم را در نظر بگیرید. زاویه دید دوربین، لنز مناسب دوربین، مقاومت دوربین، تکنولوژی WDR و وجود میکروفن در دوربین های مدار بسته از ویژگی های پر کاربرد هستند.

در زمان نصب و خرید دوربین، زاویه دید را به گونه ای انتخاب و نصب کنید که تقریبا تمام فضا را پوشش دهد.

وجود تکنولوژی WDR باعث گران تر شدن نوع دوربین انتخابی برای آسانسور می شود، اما وجود آن به خاطر انتقال تصاویر باکیفیت، سریع و پخش زنده؛ با ارزش است.

توصیه به خرید دوربین مدار بسته آسانسور

برای این که افراد در آسانسور ها از امنیت بیش تری برخوردار باشند، به تهیه دوربین مدار بسته آسانسور بپردازید، شمامی توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پیشرو نیرو، یک دوربین مناسب از نظر قیمت و کیفیت انتخاب نمایید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب