امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

معرفی دوربین آپارتمان

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
معرفی دوربین آپارتمان
چکیده این مقاله: معرفی دوربین آپارتمان
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 22 بازدید

امنیت و حفاظت، همواره یکی از دغدغه های بشر بوده است که برای حفظ آن روش های متفاوتی به کار گرفته شده است. نصب دوربین در آپارتمان یا در فضا مورد نظر که آسایش آن بسیار ضروری است؛ یکی از مواردی است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از ورود مزاحمین پیشگیری می کند.

نصب دوربین مدار بسته خطرات احتمالی در یک مکان را که می تواند ساختمان های مسکونی یا تجاری در آن وجود داشته باشد، به طور قابل توجهی کاهش می دهد و همچنین در صورتی که حادثه یا اتفاقی رخ دهد، تصاویری که توسط دوربین ها ضبط و ثبت شده؛ می تواند در شناسایی افراد سارق کمک بزرگی کنند.

دوربین های دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به کیفیت، قیمت گذاری می شوند. کیفیت دوربین ها را می توانید از خروجی آن ها تعیین نمایید.

یک دوربین مدار بسته به علاوه دوربین، نیاز به وسایل و تجهیزاتی جهت ضبط دارد که دوربین های دائمی به علت دوام، خیلی پر کاربرد و پر فروش هستند.

خرید و نصب انواع مدل های دوربین برایتون توسط شرکت پیشرو نیرو انجام می پذیرد.

انواع دوربین آپارتمان

انواع دوربین آپارتمان -وبسایت پیشرو نیرو۱) دوربین مدار بسته آنالوگ:

دوربین آنالوگ یکی از قدیمی ترین نوع دوربین مدار بسته است که تصاویر دریافتی را به سیگنال آنالوگ تبدیل و سپس توسط حسگر، آن ها را پردازش می کند.

یکی از علت هایی که باعث پر فروش شدن دوربین مداربسته آنالوگ می شود، قیمت ارزان آن است؛ همچنین این نوع به دلیل اینکه ساختار ساده ای دارد، نصب و راه اندازی آن نیز به راحتی قابل انجام است.

اتصال این دوربین با تلویزیون به سادگی صورت گرفته و شکل ظاهری آن توسط فضا مورد نظر تعیین می گردد.

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته دارید، آنالوگ گزینه ای بسیار خوب وکاربردی است. اما این نکته هم قابل توجه است که این مدل، دید در شب و تشخیص چهره ای بسیار ضعیف دارد و محدودیت در نوع زاویه دید که تنها به یک صورت بوده سبب تصویر برداری از ناحیه ای خاص شده است.

۲)آنالوگ HD:

در چند سال گذشته دوربین های آنالوگ جدیدی به بازار آمده که تصاویری با کیفیت HD منتشر می کنند.

تمام خصوصیات دوربین آنالوگ ساده را دارد، اما در تکنولوژی جدید انالوگ سعی کرده نقص ها را کاملا رفع برطرف سازد و ضمن تصویربرداری با کیفیتی بهتر، از قیمتی مقرون به صرفه نیز برخوردار است.

۳) دوربین های تحت شبکه آی پی:

کیفیت این گونه دوربین را نمی توان با آنالوگ مقایسه کرد، زیرا برای انتقال تصاویر این دوربین نیاز به اتصال اینترنت بوده و تصاویر را با کیفیت بالاتری ضبط می کند، به علاوه دارای قدرت زوم بالا با کیفیتی خوب بوده و زاویه دید آن وسیع تر است.

همچنین این مدل از امنیت بالاتری برخوردار است، زیرا می توان اطلاعات را رمزنگاری کرد تا افراد متفرقه نتوانند بدون در دست داشتن رمز عبور به آن دسترسی پیدا کنند که البته با توجه به کیفیت عالی و قابلیت های بیش تر، نسبت به دیگر دوربین ها؛ قیمت بالاتری دارد.

البته با در نظر گرفتن خدماتی که ارائه می دهد، قیمت خوب و اقتصادی داشته و برخورداری از دوام بیش تر، عاملی برای کاهش هزینه در زمان تعمیر می باشد. از این نظر خرید دوربین مدار بسته آنالوگ از نظر قیمت و آی پی از نظر کیفیت بهتر است و برای نصب این گونه دوربین ها که بسیار ساده بوده، می توانید از سیم کشی که در خانه خود دارید استفاده کنید.

رعایت چه نکاتی برای خرید دوربین مداربسته آپارتمان ضروری است؟

رعایت چه نکاتی برای خرید دوربین آپارتمان ضروری است؟ -وبیسایت پیشرو نیرو

دوربین های مدار بسته خانگی هر کدام کاربرد و کارکرد متفاوتی دارند که به همین علت دارای شکل های ظاهری گوناگونی هم هستند.

برای مثال نوع گنبدی (دام)؛ یک دوربین گردان است که با چرخش می تواند مساحت بیش تری را تصویر برداری کند و طراحی آن به صورتی است که کسی متوجه زاویه آن نشود.

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید، باید حتما به متراژ خانه یا مکان مورد نظر خود توجه کنید و از وجود نور کافی مطمئن شوید تا تصاویر واضحی در شب و روز دریافت کنید.

در صورتی که محل مورد نظر شما سر پوشیده و فاقد نور طبیعی است، از لامپ استفاده کنید و هرگز از دوربین مخفی استفاده نکنید، زیرا افراد باید از وجود دوربین باخبر باشند.

برای خرید دوربین مدار بسته از فروشگاه ها و برندهای معتبر استفاده کنید تا در برابر بروز مشکلات بتوانید آن ها تعمیر کنید و در هنگام خرید دوربین مدار بسته به گارانتی  محصول نیز دقت بفرمایید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب