امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

مزیت های انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
مزیت های انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل
چکیده این مقاله: مزیت های انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 30 بازدید

با نصب دوربین مدار بسته به مکان دلخواه خود، مثل این است که چشم های بیشتری برای خود خریده باشید. دوربین مدار بسته کارایی بسیار زیادی دارد، شاید امکان دستگیری سارق زمان دزدی بسیار سخت باشد، اما با توجه به تصاویر ضبط شده نه تنها می توان ویژگی های ظاهری سارقان را یافت، بلکه امکان ردیابی آن ها نیز میسر خواهد شد. هیچ کس از داشتن چشم های اضافی که می توان آن را در مکان دیگری گذاشت پشیمان و ناراضی نیست. دوربین مدار بسته قابلیت زیادی داشته و می توان آن را بر روی موبایل نیز نصب کرد و به صورت آنلاین تصاویر را مشاهده کرد. این قابلیت مزیت های زیادی داشته که در این مقاله به آن می پردازیم.

 

چگونه می توان دوربین مدار بسته را روی موبایل انتقال داد؟

دوربین مدار بسته تصاویر گرفته شده را بر روی صفحه نمایش انتقال می دهد. بدون وجود هیچ نمایشگری نمی توان تصاویر ضبط شده توسط دوربین را بررسی کرد. در نمونه های پیشین یک دوربین مدار بسته به وسیله ی یک سری کابل های مخصوص قادر به اتصال با انواع تلویزیون ها بود. با وجود چنین شرایطی تنها زمانی امکان دسترسی به تصاویر وجود داشت که به نمایشگر نزدیک بودیم. اما امروزه قابلیت انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل وجود دارد که بسیار منحصر به فرد و خاص می باشد. با توجه به قابل حمل بودن موبایل در هر شرایطی می توان تصاویر دوربین را بررسی کرد و از مزایای آن بهره مند شد.

 

مزیت های ناشی از انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل

  1. نیازی به خرید صفحه نمایش های متعدد برای تصاویر دوربین نیست. خرید نمایشگر دوربین مدار بسته نیازمند هزینه های زیادی است. اگر چندین دوربین وجود داشته باشد، در مقابل باید از چند صفحه نمایش استفاده کرد. اما زمانی که تصاویر به تلفن همراه انتقال یافته است، نیازی به خرید نمایشگر های مجزا نیست و هر فردی می تواند با استفاده از موبایل خود تصاویر را بررسی کند.
  2. زمانی که موبایل ها از مکان مورد نظر خود دور هستید، نیز به راحتی تصویر دوربین مداربسته برایتان ارسال می شود. در چنین شرایطی امنیت بالا تر خواهد رفت. وقتی موبایل در خصوصی ترین مکان ها نیز وجود دارد، زمانی که دوربین مداربسته با موبایل کانکت است، امکان مشاهده تصاویر در تمامی لحظه ها برای شما وجود خواهد داشت.
  3. بیشتر سارقان زمانی دست به اقدام می زنند که از نبود شما و یا صاحب ملک اطمینان دارند، زمانی هم که اقدام به دزدی می کنند، ساعت ها بعد با بررسی تصاویر دوربین امکان مشاهده آن ها برای شما محقق می شود، اما در صورتی که انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل انجام شده است. به صورت آنی می توانید تصاویر دوربین مدار بسته را مشاهده کنید و حین ارتکاب جرم با پلیس تماس بگیرید و یا به فرد مورد نظر خود اطلاع دهید.
  4. زمانی که با استفاده از موبایل خود تصاویر دوربین را مشاهده می کنید، نیازی به بررسی مجدد تصاویر ضبط شده نخواهد بود، چرا که در لحظه دوربین را چک کرده اید.
  5. دوربین مدار بسته تنها برای ردیابی و دیدن سارقان نیست، در بسیاری مواقع حوادثی رخ می دهد که در نیازمند حضور شماست. زمانی که نمایشگر دوربین، موبایلتان می باشد، به راحتی بدون این که در مکان حضور فیزیکی داشته باشید، حضور مجازی دارید و اتفاقات از دسترس شما خارج نخواهد شد.
  6. نیازی به استخدام فرد دیگری برای چک کردن تصاویر دوربین نیست، با هدایت تصاویر روی موبایل زمانی که روی مبل منزلتان دراز کشیده و در حال استراحت هستید، می توانید دوربین و تصاویر را بررسی کنید.
  7. با خیال راحت سفر رفته و از لحظه به لحظه اتفاقاتی که در مغازه و یا منزلتان رخ می دهد، آگاه خواهید شد.

 

برای خرید اعلام حریق زیتکس و نصب آن میتوانید از ما کمک بگیرید.

 

کلام پایانی

دوربین مدار بسته این روزها به عضو جدا ناپذیری از زندگی تبدیل شده است و افراد برای محافظت از مکان های مختلف، دوربین نصب می کنند. دوربین مداربسته جدید دارای قابلیت های زیادی هستند، یکی از آن ها امکان انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل می باشد که به واسطه ی آن می توان از هر کجا حتی کیلومتر ها دور تر به تصاویر دوربین دسترسی داشت و از بروز حوادث ناگواری هم چون سرقت جلوگیری کرد. اگر به دنبال خرید دوربین مدار بسته مجهزی هستید، بهتر است از مشاوران مربوطه کمک بگیرید تا مجهز ترین و به روز ترین دوربین موجود را به شما پیشنهاد بدهند.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب