امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

مزایا و معایب دزدگیر بی سیم

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
مزایا و معایب دزدگیر بی سیم
چکیده این مقاله: مزایا و معایب دزدگیر بی سیم
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 114 بازدید

ورود دزدگیرها به زندگی بشر باعث شد تا انسان ها احساس امنیت بیشتری کسب نمایند. امروزه دزدگیرها در انواع مختلفی طراحی و تولید شده اند. در مجموع دزدگیرها به دو دسته یعنی دزدگیرهای بی سیم و دزدگیرهای سیمی دسته بندی شده اند. استفاده از دزدگیرها مزایا و معایب خود را دارد که در ادامه پیرامون آن توضیحاتی ارائه می گردد.

در قرن بیست و یکم دزدگیرهای بی سیمی خدمت بزرگی به زندگی بشر نمودند. پیشرفت تکنولوژی باعث شد تا در کنار روش های مختلف سرقت، انواع مختلف دزدگیر به بازار وارد شود. با این وجود با یک انتخاب نادرست می توانید امنیت اموال خود را به خطر بیندازید. پیشنهاد ما به شما کاربران گرامی این است که با این مقاله همراه باشید تا در ادامه با مزایا و معایب دزدگیر بی سیم آشنا شوید. نمی توانیم با قطعیت بگوییم که کدام یکی از این دو نوع دزدگیر مناسب تر هستند و از عملکرد بهتری برخوردار می باشند. در مجموع می توانید متناسب با موقعیت، محل زندگی و محیط کار اقدام به نصب انواع مختلف دزدگیر نمایید.

 

مزایا و معایب دزدگیر بی سیم

مزایا و معایب دزدگیر بی سیم

 

ویژگی دزدگیرهای سیمی

همانطور که از نام این دزدگیر پیداست برای استفاده از آن به سیم کشی در ساختمان نیاز دارید. از نظر قیمت، دزدگیرهای سیمی ارزان تر هستند ولی باید هزینه سیم کشی ساختمان را در نظر بگیرید.

 

ویژگی های دزدگیر اماکن سیمی

ویژگی های دزدگیر اماکن سیمی

 

دزدگیرهای بی سیم

در این نوع دزدگیر، سنسورهای دزدگیر نیازی به سیم کشی ندارند و به وسیله فرکانس های رادیویی با هم در ارتباط هستند.

 

دزدگیرهای بی سیم

دزدگیرهای بی سیم

 

نصب آسان

دزدگیرهای بی سیم از لحاظ نصب و همچنین حذف نصب، یک پروسه طولانی را طی نمی کنند. بلکه در عرض دو ساعت قابل نصب می باشند چون به سیم کشی و پنهان کردن کابل ها نیازی نیست در حالی که در دزدگیرهای سیمی، فرآیند نصب حداقل به یک روز زمان نیاز دارد.

 

جابجایی راحت

دزدگیر بی سیم نیازی به جابجایی ندارد و اگر قصد تغییر منزل یا محل کار خود را دارید به راحتی می توانید آن را از محل نصب، جدا و در منزل جدید دوباره نصب نمایید. همچنین این نوع دزدگیر را به راحتی می توانید در تمام ساختمان گسترش دهید به این صورت که توانید سنسور جدید را به پنل نصب نمایید.

 

کنترل از راه دور

برای کنترل این نوع دزدگیر، نیازی ندارید که حتماً در منزل یا محل کار باشید. بلکه می توانید با یک سیم کارت به اینترنت وصل و سپس به کمک رایانه یا تلفن همراه می توانید تصاویر ثبت شده را مشاهده نمایید و رفت و آمدها را کنترل نمایید.

 

حرکت حیوانات خانگی را کنترل نمایید

اگر در منزل حیوانات خانگی نگهداری می کنید و قصد دارید در نبود خود، آنها را زیر نظر بگیرید، با استفاده از حسگر دزد گیر به راحتی می توانید حرکت آنها را تشخیص دهید.

 

حرکت حیوانات خانگی را کنترل نمایید

 

امنیت بالا و خطای بسیار پایین

دزدگیر بی سیم از فرکانس ۴۳۳ پایداری استفاده می کند و همین موضوع باعث می شود که میزان خطا به حداقل برسد. در دزدگیرهای سیمی احتمال قطع سیم ها وجود دارد ولی در دزدگیرهای بی سیمی فقط افراد خبره می توانند اقدام به مسدود نمودن سیگنال ها نمایند.

 

ظاهر زیبا و جمع و جور

نصب دزدگیرهای سیمی نیاز به سیم کشی دارد و همین سیم کشی بر دکوراسیون منزل تأثیر دارد در حالی که ظاهر دزدگیر بی سیم بسیار شیک و جمع و جور است.

 

ظاهر زیبا و جمع و جور

 

قابلیت شخصی سازی

دزدگیرهای بی سیم این قابلیت را دارند که متناسب با محیط از خود واکنش نشان دهند به این صورت که یک نوع از این دزدگیرها به سیستم هشدار دهنده آتش متصل هستند و هشدارها را به تلفن یا حتی ایمیل شما می فرستند. همچنین در نوع دیگر دزدگیرهای بی سیم می توانند طوری تنظیم شوند که از اشیا گرانبهای شما به نحو احسن محافظت نمایند به این صورت که به درهای ورودی و خروجی منزل شوک الکتریکی وارد می کنند.

 

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب