امتیازات این مقاله تاکنون : 1
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای مخفی کردن دوربین مداربسته

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
راهنمای مخفی کردن دوربین مداربسته
چکیده این مقاله: راهنمای مخفی کردن دوربین مداربسته
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 35 بازدید

اگر که شما عزیزان مایل هستید فرا گیرید که چگونه می توانید بدون اطلاع فردی تنها برای حفظ امنیت خانه و یا فضای بیرون از خانه دوربین را در یک قسمتی مناسب و کاملاً منحصر به فرد نصب نمایید. با ما در این مطلب از خود همراه باشید. ما نیز مایل هستیم راهنمای مخفی کردن دوربین مداربسته شما باشیم.

پکیج دزدگیر در غرب تهران بزرگ با ما همراه باشید.

  • می توانید دوربین مداربسته خود را با یک پوشش تزئینی پنهان نمایید

 این شیوه از جمله جالب و جذاب ترین شیوه های مخفی کردن دوربین های امنیتی است. چنانچه که از دوربین های مخصوصی استفاده می کنید و دوربین خود را با یک پوشش تزئینی پنهان نمایید با طرح هایی کوچک و یا سبک هایی گوناگون می توانید آن را دقیقاً بر روی میز خود قرار بدهید. در این حالت تنها کافی است یک شخصیت کارتونی همانند باب اسفنجی را انتخاب کرده و دوربین خود را پنهان کنید. بهتر است خاطر نشان شویم که این شیوه می تواند بسیار کاربردی باشد. چرا که اگر درون یک اتاق و یا حتی بیرون از خانه کاری را انجام دهید تحت عنوان یک چشم دوم می توانید فرزندان خود را زیر نظر بگیرید. حال آن که انتخاب پوشش کارتونی حتی برای بچه ها می تواند جذاب و دوست داشتنی باشد‌.

  • شاخ و برگ گیاهان را از خاطر نبرید!

بهره گیری از شیوه پنهان کردن دوربین مداربسته داخل شاخ و برگ گیاهان و در محیط بیرون نه تنها بسیار تأثیرگذار است. بلکه بسیار هم کار آسانی خواهد بود و شما در این راستا تنها به یک دوربین امنیتی نیازمند خواهید بود. بهتر است در میانه ها به این نکته اشاره نماییم که، تلاش کنید آن را در میان برگ ها کاملاً پنهان بنمایید به حالتی که دید این نوع از دوربین ها در اصطلاح عامیانه کور نشود. این شیوه ها بسیار ایده آل است برای افرادی که به دنباله ی پاسخ پرسش های خود می باشند. برای نمونه زیر نظر گرفتن افرادی که بدان ها اعتماد ندارند!

شاخ و برگ گیاهان را از خاطر نبرید!

  • مکان بالا را انتخاب کرده و دوربین مداربسته را از دید خارج بنمایید

هنگامیکه دوربین در دید اشخاص باشد به هر نوع احتمال دیدن آن بسیار و بسیار خواهد بود. عملاً امکان دارد که دوربین بی استفاده باقی ماند. پس شما برای قرار دادن دوربین میبایست یک مکانی را انتخاب بنمایید که حتی به ذهن افراد هم خطور نکند. مکانی به دور از چشمان بدون در نظر انگاشتن این موضوع که شخص مدّنظر ما ایستاده و یا نشسته باشد. پس بهتر است سعی کنید که دوربین را در بالاترین نقطه به عنوان نمونه؛ بر روی یک قفسه کتاب نصب بنمایید.

  • می توانید برای پنهان کردن دوربین مداربسته پریز را انتخاب نمایید

این شیوه بسیار هوشمندانه برای پنهان نمودن دوربین امنیتی شما خواهد بود. ممکن است که بپرسید، چرا؟ به چه دلیل! با بهره گیری از نصب دوربین مداربسته و پنهان نمودن آن در پریز می توانید امنیتی ترین شیوه را اجراء بنمایید. این شیوه ایده آل برای افرادی است که مایل هستند با بهره گیری از این روش اتاق خود را وارسی بنمایند‌. به عنوان نمونه؛ جهت بررسی رفتار یک پرستار با کودک خود و یا اطمینان خاطر از این موضوع که طلا و جواهرات درون منزل در امنیت کامل قرار دارد. و یا آن که خیر! در صورت بروز دزدی هم شما می توانید به بهترین روش ممکن آن را وارسی بنمایید.

  • می توانید برای پنهان کردن دوربین مداربسته پریز را انتخاب نمایید؛استتار دوربین مداربسته به صورت کاملاً ساده

استتار مفهومی بسیار ساده می باشد که هزار سال می باشد به واسطه ی نیرو های انتظامی و حتی بعضی از حیوانات به حالت غریزی مورد بهره گیری واقع می شود. مخفی نمودن به حالت استتار چنانچه که به اندازه کافی با رنگ محیط ترکیب گردد، به حالتی شی مدّنظر مخفی شده و با طبیعت اطراف مخلوط می شود.

اگر که به عنوان نمونه دوربین را بر روی میز کار خود قرار بدهید و میز خود را با وسیله های دیگر پر بنمایید حتی چنانچه دوربین شما در محیط آزاد رها گردیده باشد. به عبارتی با فضای اطراف مخلوط گردیده و پنهان خواهد شد. این شیوه ایده آل بوده و هوشمندانه برای آن دست از افرادی است که علاقه بسیاری به تکنولوژی از خود نشان می دهند. حال آن که راهکار مناسب و مطلوبی هم برای پنهان نمودن و تزئین کردن دوربین مداربسته را ندارند. دوستان عزیز امیدواریم که ما توانسته باشیم شما را به خوبی با مخفی کردن دوربین مداربسته آشنا سازیم.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب