امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید پایه دوربین مدار بسته

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
راهنمای خرید پایه دوربین مدار بسته
چکیده این مقاله: راهنمای خرید پایه دوربین مدار بسته
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 32 بازدید

پایه دوربین مداربسته یکی از تجهیزات بسیار مهم برای نگه‌داشتن دوربین سرجای خودش است. این پایه‌ ها انواع مختلفی داشته که هر یک برای نوع خاصی از دوربین به کار می روند. در هنگام خرید پایه باید شرایطی را در نظر گرفت و با توجه به آن خریدتان را انجام دهید.‌ پایه های دوربین از جنس های مختلفی نیز تولید می شوند.‌هر یک از آن ها دارای قیمت و کیفیت متفاوتی هستند. برای اطلاعات بیشتر درباره خرید پایه دوربین مداربسته این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

 

تنوع در پایه ها به چه دلیلی است؟

پایه های دوربین مداربسته انواع بسیار زیادی دارند. این تنوع به دلیل تنوع در نصب دوربین ها است. در برخی از مکان‌ها نیاز به نصب دوربین مداربسته در خارج از مکان مورد نظر و در برخی از مکان ها باید دوربین را داخل مکان نصب نمود. اینکه دوربین شما تحت چه زاویه ای قرار داشته باشد نیز تأثیر زیادی روی خرید پایه دوربین دارد. تنوع در پایه ها باعث شده که هر شخص با توجه به نوع دوربین و زاوبه آن خرید مناسبی داشته باشد. امروزه پایه های دوربین های مدار بسته در برندهای مختلفی تولید می‌شوند. اگر بتوانید این برند معتبر را برای خرید خود انتخاب کنید برای شما به صرفه است. کیفیت پایه های دوربین در بازار بسیار متنوع و متفاوت است. اگر می خواهید از یک پایه بسیار با کیفیت بالا استفاده کنید بهتر است پایه فلزی را خریداری نمایید.

 

تنوع در پایه ها به چه دلیلی است

 

تنوع در پایه ها و نکات مهم برای خرید پایه دوربین

پایه های دوربین مداربسته انواع گوناگونی داشته که هر یک برای مکان مشخصی بکار می‌ روند. اینکه یک دوربین در کجا نصب می شود در خرید پایه آن تأثیر زیادی دارد. دوربین باید با استفاده از پایه به خوبی فیکس شود و هیچ مشکلی در دید آن وجود نداشته باشد. بری دوربین هایی که تحت زاویه خاصی مورد استفاده قرار می گیرند باید از پایه های مخصوصی استفاده کرد. پایه های نگهداری دوربین جنس های گوناگونی مانند فلز، پلاستیک، آهن، آلومینیوم و… دارند.

پایه های پلاستیکی بسیار ارزان و سبک تولید می شوند. این پایه ها مقاومت زیادی نداشته و قیمت آن ها نیز پایین است. پایه های فلزی بسیار مقاوم و با کیفیت بوده و سنگین هستند. پایه های آلومینیومی هم به صورت پیش ساخته با ظاهر زیبایی تولید می شوند. اگر بخواهید از پایه سبکی استفاده کنید پایه های پلاستیکی مناسب هستند. اگر هم بخواهید دوربین خود را روی یک پایه سنگین و مقاوم قرار دهید پایه فلزی بخرید. برای برخی افراد ظاهر دوربین و پایه آن اهمیت زیادی دارد. برای این افراد خرید پایه آلومینیومی مناسب است.

اگر بخواهید زاویه دید را تغییر دهید، باید از پایه‌ هایی که بازو دارند استفاده کنید. بازوی این پایه ها کمک می‌کند تا زاویه دید دوربین شما تنظیم شود. اگر می خواهید پایه مناسبی برای دوربین های چرخان انتخاب کنید، باید پایه گردان بخرید. پایه ثابت هم برای دوربین هایی که در یک نقطه ثابت هستند بکار می رود. پایه های سقفی برای دوربین هایی مناسب هستند که در سقف نصب می شوند. برای دوربین هایی که در گوشه نصب می شوند هم باید از پایه گوشه استفاده کرد.

 

نکات دیگر برای خرید پایه دوربین

دوربین‌های بولت نیاز به پایه سقفی یا پایه دیواری دارند. نصب این دوربین‌ ها بسیار است. سیم آن ها به طور کامل درون براکت قرار گرفته و ظاهر زیبایی در محیط ایجاد می کنند. برای دوربین های مدار بسته واقع در بزرگراه ها باید از پایه ستونی استفاده کرد. این پایه ها قابلیت تیلت داشته و بسیار با کیفیت هستند. پایه دی لوکس نیز از پایه هایی است که روی سطوح مختلف نصب می گردد. این پایه را می توانید به صورت عمودی و یا افقی روی مکان های مختلف نصب نمایید. پایه های مفصلی هم برای دوربین هایی که در چند حالت حرکت دارند مناسب هستند. شما باید با توجه به نوع دوربین مداربسته خود خریدتان را انجام دهید.

 

نکات دیگر برای خرید پایه دوربین

 

چگونه پایه دوربین مداربسته را خریداری کنیم؟

خرید پایه دوربین مداربسته به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. شما باید با توجه به نیاز خودتان، یک مرکز خرید انتخاب نمایید. انتخاب یک برند معتبر و با کیفیت می تواند باعث شود که شما از یک پایه مدت زیادی استفاده کرده و ایرادی نداشته باشد. برای خرید پایه دوربین مداربسته به صورت غیر حضوری می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید. خرید حضوری دوربین مداربسته باعث می شود که شما هزینه و وقت بسیار زیادی را هدر دهید. بهتر است این کار را به صورت غیر حضوری انجام داده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. شما می توانید پایه دوربین مداربسته را در کمترین زمان ممکن خریداری نمایید.

 

سخن پایانی راهنمای خرید پایه دوربین مداربسته

همانطور که از مطالب بالا متوجه شدید یکی از مهم‌ترین تجهیزات لازم برای نصب دوربین مداربسته پایه آن است. پایه دوربین های مدار بسته در انواع مختلفی تولید می شوند. تنوع در تولید این پایه‌ها باعث شده تا بتوانید دوربین ها را در مکان های گوناگونی نصب کنید. این پایه ها انواع مختلفی داشته و هر یک از جنس خاصی تولید می‌شوند. سبک ترین پایه از جنس پلاستیک و سنگین ترین پایه از جنس فلز تولید می گردد. برای اطلاعات بیشتر درباره انواع پایه ها و خرید آنها می توانید با شماره های درج شده در این مقاله تماس بگیرید. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب