امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید دوربین مدار بسته دید در شب

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
راهنمای خرید دوربین مدار بسته دید در شب
چکیده این مقاله: راهنمای خرید دوربین مدار بسته دید در شب
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 37 بازدید

دوربین مداربسته دید در شب باید دارای کیفیت بسیار مناسبی باشد. این دوربین می‌تواند تصاویر بسیار مناسبی برای شما نمایش دهد تا بتوانید منطقه مورد نظر را تحت نظر داشته باشید. برای خرید دوربین مداربسته دید در شب باید نکاتی را رعایت کنید. راهنمای خرید دوربین مدار بسته دید در شب توسط این مقاله برای شما شرح داده شده است. شما می توانید با توجه به این نکات خرید بهتری داشته باشید. با ما همراه باشید.

 

چرا دید در شب دوربین مدار بسته اهمیت زیادی دارد؟

دوربین مداربسته باید بیشترین امکانات را برای شما فراهم کند. اگر یک دوربین مداربسته دید در شب نداشته باشد، نمی‌تواند امنیت کافی را در آن محیط وجود آورد. برای بیشتر افراد این اتفاق پیش می آید که اکثر دزدی ها و دستبرد ها در شب اتفاق می افتد. برای جلوگیری از این اتفاقات باید از دوربین مداربسته دید در شب استفاده کرد. برخی از دوربین ها این امکان را داشته اما کیفیت مناسب را ندارند. باید از دوربین های با کیفیت استفاده کنید تا بتوانید در صورت خطر آن را برطرف نمایید. برخی دوربین های مداربسته، دید در شب با کیفیتی دارند.

این دوربین ها می توانند کمک زیادی برای جلوگیری از مشکلات داشته باشند. این دوربین ها تصاویر را بزرگ و واضح نمایش میدهند. هرچه دوربین مدار بسته برند معتبری داشته باشد برای خرید شما مناسب تر است. در هنگام خرید به برند و اصل بودن آن توجه زیادی داشته باشید. قابلیت‌ها و جزئیات یک دوربین مدار بسته روی آن قید شده است. باتوجه به اطلاعاتی که روی بسته بندی وجود دارد می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. ‌تمامی جزئیات دوربین‌ های مداربسته را در نظر بگیرید تا بتوانید خریدتان را مطابق میلتان انجام دهید.

 

چرا دید در شب دوربین مدار بسته اهمیت زیادی دارد

 

بهترین دوربین مداربسته دید در شب

اگر بخواهید بهترین دوربین مداربسته دید در شب را خریداری کنید، باید به خصوصیات کلی دوربین توجه کنید. این خصوصیات شامل کیفیت تصویر، لنز، برد دوربین و غیره می شوند. در ارتباط با برند دوربین مداربسته باید بگوییم باید یک برند معتبر و با کیفیت را خریداری کنید. برندهای معتبر در بازار شناخته شده هستند و کیفیت خوبی دارند. کیفیت تصویر دوربین مداربسته نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. این کیفیت با واژه مگاپیکسل بیان می شود.

در بازار دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر یک مگاپیکسل تا ۱۲ مگاپیکسل وجود دارند. هر چه این عدد بیشتر باشد، کیفیت دوربین نیز بهتر است. قیمت دوربین مدار بسته نیز با توجه به کیفیت آن متفاوت است. کیفیت تصویر تأثیر زیادی روی قیمت آن دارد. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل در بازار قیمت بالایی دارد. لنز دوربین مداربسته نیست اهمیت بسیاری در کیفیت تصاویر دارد. اگر دوربین مداربسته دارای لنز ثابت باشد امکان زوم کردن روی اشیا و اجسام وجود ندارد.

زوم کردن باعث می شود شما بتوانید یک مورد مشکوک را بهتر بررسی کنید. این مورد اهمیت زیادی دارد تا پس از یک اتفاق هم بتوانید با زوم کردن روی شخص آن را شناسایی کنید‌. متغیر بودن لنز، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید روی اجسام زوم کرده و آن ها را بهتر ببینید. اکثر دوربین های مداربسته قابلیت دید در شب را دارند. در هنگام خرید بهتر است دوربینی را انتخاب کنید که این قابلیت را داشته و بتواند برای دید بهتر اشیا در شب به شما کمک کند.

 

بهترین دوربین مداربسته دید در شب

 

بهترین دید در شب دوربین مدار بسته

برای اینکه دوربین مداربسته شما دارای بهترین دید در شب باشند باید برد خوبی داشته باشد. برد بالای دوربین باعث می شود سطح وسیعی از محیط اطراف را به شما نمایش دهد. هرچه شما بتوانید منطقه وسیع تری را زیر نظر بگیرید، امنیت شما نیز بیشتر است. اگر شما می خواهید برد دوربین مورد نظرتان بالای ۵۰۰ متر باشد باید از دید در شب لیزری استفاده کنید. برخی از دوربین‌ها برد خوبی دارند اما کیفیت تصویر آن ها پایین است. تصاویر دارای نویز بوده و نمی توان آن ها را به وضوح مشاهده کرد.‌ در این حالت شما باید از دوربینی استفاده کنید که تصاویر را با نویز پخش نکند. خرید دوربین مدار بسته با برد بالا و بدون نویز تصویر اهمیت زیادی دارد. سعی کنید به این نکته توجه زیادی داشته باشید. نویز باعث می شود شما نتوانید یک تصویر را به خوبی دیده و یا فردی را شناسایی کنید. زمانی که اتفاقی بیفتد شما باید حتماً تصاویر و فیلم های دوربین را بررسی کنید. اگر این تصاویر نویز داشته باشند هیچ چیزی برای شما مشهود نیست.

 

بهترین دید در شب دوربین مدار بسته

 

سخن پایانی

همانطور که در بالا بیان کردیم خرید دوربین مدار بسته باید با دقت زیادی انجام شود. تنوع در دوربین‌ها بسیار بالاست. دید در شب دوربین مدار بسته بسیار مهم است. سعی کنید در زمان خرید به خصوصیات این دوربین ها توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید دوربین باکیفیتی خریداری کنید. درد در شب باعث امنیت بیشتر شده و از بسیاری از اتفاقات جلوگیری می کند. لطفاً انتقادات و پیشنهادات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید‌.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب