امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمایی خرید آیفون تصویری منزل

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
راهنمایی خرید آیفون تصویری منزل
چکیده این مقاله: راهنمایی خرید آیفون تصویری منزل
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 41 بازدید

خرید آیفون تصویری به چه کار میاد؟ آیفون تصویری امروزه به یکی از وسایل امنیتی پر استفاده و محبوب تبدیل شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. این وسیله یک سیستم ارتباطی و حفاظتی بوده که می ‌تواند علاوه بر صوت، امکان مشاهده مراجعه کننده را برایتان فراهم سازد. کارایی این دستگاه تا جایی افزایش یافته است که توانسته از پس بیشتر وظایف نگهبان نیز بربیاید. امروز آیفون تصویری تنها یک وسیله برای دیدن و باز کردن درب نیست، بلکه می تواند به عنوان یک دوربین مداربسته نیز عمل کند و نیازهای کلیه ساختمان را به خوبی برطرف نماید. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تمایل افراد به استفاده از این وسیله افزایش یافته است و حاضراند هزینه بیشتری را نسبت به تامین امنیت محل زندگیشان صرف کنند.

نه فقط آیفون های صوتی بلکه آیفون های تصویری نیز از دو بخش ساخته شده اند که به عنوان پنل داخلی و خارجی شناخته شده اند. پنل داخلی شامل مانیتور و گوشی است که داخل ساختمان قرار می گیرد. پنل خارجی نیز که به عنوان پنل زنگ معرفی شده است در بیرون ساختمان و معمولا روی درب ورودی نصب خواهد شد. برندهای مختلفی در حال حاضر در ایران و دیگر کشورهای جهان در حال تولید و ارائه انواع مختلف آیفون تصویری با کیفیت و کارایی های متفاوت هستند. در حالت کلی وسایل الکترونیکی بر اساس قابلیت و عملکرد و کیفیت قیمت گذاری خواهند شد. آیفون های تصویری در دو نوع رنگی و سیاه و سفید در بازار وجود دارند که در ادامه به بررسی بیشتر هر کدام می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

اجزای اصلی تشکیل دهنده آیفون تصویری 

  • پنل: به صفحه دم در آیفون گفته می شود.
  • مانیتور: صفحه نمایش داخل منزل که جزئی از سیستم گوشی می ‌باشد.
  • منبع تغذیه: جهت تأمین انرژی برق مورد نیاز برای کار سیستم آیفون است.
  • قفل در بازکن: سیستمی که پشت در نصب شده و هنگام فشردن دکمه، عمل باز کردن در را انجام می ‌دهد.
  • دوربین: دوربین روی آیفون که به وسیله آن شخص مقابل درب را می ‌بینیم.

 

راهنمایی خرید آیفون تصویری منزل

 

در ادامه به عوامل مختلف مؤثر در انتخاب آیفون تصویری می‌پردازیم:

آیفون تصویری کدینگ و نامبرینگ

در راهنمای خرید آیفون تصویری به عنوان نکته ای مهم لازم است، بدانید که در نوع کدینگ شماره واحد از طریق صفحه کلید وارد شده، همچنین قابلیت ورود با کارت و تشخیص چهره را دارند. این در حالی است که در سیستم نامبرینگ، برای هر واحد یک دکمه مجزا وجود دارد. قابلیت باز شدن درب با کارت، در دو نوع آیفون قابل تعبیه است.

 

آیفون تصویری کدینگ و نامبرینگ

 

پنل آیفون تصویری

این پنل ‌ها در اشکال مختلف موجود بوده و در اکثر مواقع جنس قاب آن ‌ها آلومینیومی می ‌باشد. پنل تصویری دستگاهی است که برای گرفتن تصویر و صدای شخص مراجعه کننده از درب ورودی ساختمان و ارسال آن به مانیتور تصویری داخل واحد ساخته شده است. در واقع این پنل تصویری می تواند، تصویری رنگی و یا سیاه سفید را به مانیتور شما بدهد و این بستگی به لنز دوربین دارد.

 

صفحه نمایش آیفون تصویری

اندازه صفحه نمایش این دستگاه، از دیگر معیارهای مهمی است که در راهنمای خرید محصول باید به آن توجه شود. در مجموع اندازه صفحه‌ نمایش آیفون ‌های موجود در بازار از ۳.۵ اینچ الی ۱۰ اینچ متغیر است. کیفیت تصویر صفحه نمایش LCD آیفون تصویری از نوع HD می‌باشد. اندازه ۴.۳ اینچی از محبوبیت بسیار بالایی در بین سایر اندازه ‌ها برخوردار هستند.

بیشتر مانیتور های آیفون تصویری های عرضه شده دارای صفحه نمایش های ۳.۵ ، ۴.۳ ، ۷ و ۱۰ اینچ هستند.  کاربران بر اساس نیاز یا سلیقه خود سایز مدنظر را انتخاب می ‌کنند. همانطور که می دانید هر چه سایز صفحه نمایش بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. اما این به این معنا نیست که کیفیت تصویر در نمایشگرهای کوچک پایین ‌تر است. یادتان باشد که بزرگ بودن نمایشگر نشان دهنده کیفیت و وضوح بالای تصویر نیست. کیفیت تصویر به رزولوشن آن وابسته است.

ممکن است با آیفون های تبلتی برخورد کرده باشید و زیبایی آن توجه شما را جلب کرده باشد. این مدل آیفون ها مانند گوشی هستند و از بالاترین ابعاد نمایشگر برخوردار می باشند. نحوه طراحی این نوع سیستم به صورتی است که با خانه های لوکس و مدرن امروزی کاملا سازگاری دارد. می توان آن را در هر جای منزل و یا محل کار نصب کرد. همچنین مانیتورهای لمسی نسبت به مدل دکمه دار پرطرفدار تر هستند. زیرا ظاهری شیک زیبا و مدرن دارند. شایان ذکر است فناوری ساخت تمامی این صفحه نمایش‌ ها یکی بوده و از فناوری TTL در آنها استفاده شده و کیفیت تصویر یکسانی را ارائه می دهند.

 

 

صفحه نمایش آیفون تصویری

تنوع رنگی

بیشتر آیفون‌ های تصویری موجود در بازار در رنگ ‌های سفید، مشکی و نقره ‌ای می‌ باشند. برای همین تنوع رنگی در این محصولات از دیدگاه خریداران بسیار حائز اهمیت است. شما می توانید، بسته به سلیقه خود و رنگ دکوراسیون منزلتان، رنگ مورد نظر و محبوبتان را خریداری کنید.

 

آیفون تصویری حافظه دار و بدون حافظه

در آیفون تصویری حافظه دار امکان ذخیره صوت و تصویر فراهم است، در حالی که در نسخه بدون حافظه آن، هیچ تصویر و صوتی ذخیره نمی ‌شود. امروزه این ویژگی در بین خریداران آیفون بسیار محبوب است. آیفون حافظه دار خود به دو نوع حافظه داخلی و حافظه داخلی و خارجی تقسیم می‌ شود. در نوع حافظه داخلی، توانایی ذخیره صوت و تصویر بسیار کمتر از نوع دارای حافظه خارجی است. نوع حافظه خارجی در آیفون ‌های موجود در بازار از نوع میکرو SD می‌ باشد.

 

آیفون تصویری حافظه دار و بدون حافظه

 

آیفون تصویری لمسی و غیر لمسی

با توجه به گسترش گوشی ‌های هوشمند لمسی، بیشتر مردم عادت به استفاده از قابلیت لمسی (تاچ) دارند، بر همین اساس شرکت ‌های تولید کننده آیفون نیز در محصولات خود این قابلیت را پیاده سازی کرده ‌اند. معمولاً قابلیت لمسی برای آیفون ‌هایی با اندازه صفحه نمایش بیشتر از ۷ اینچ در نظر گرفته شده است. پس در راهنمای خرید آیفون تصویری این نکته مد را مد نظر قرار بدهید.

 

قابلیت انتقال در آیفون

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که زیاد از خانه بیرون می ‌روید، بنابراین دوست دارید کسانی که در این مواقع به خانه شما می ‌آیند، از نبودن شما در خانه به وسیله یکی از دوستان یا آشنایانتان در ساختمان مطلع شوند، بر همین اساس وقتی شما در خانه نیستید، زنگ آیفون خود را روی واحد مورد نظرتان تنظیم می‌ کنید. حال اگر کسی زنگ در خانه شما را زد، به زنگ خانه آنان انتقال داده شده و پذیرای مهمانان شما خواهند بود.

 

قابلیت تماس داخلی (Intercom) آیفون تصویری

قابلیت تماس داخلی بین واحدها برای مدیر ساختمان بسیار کمک کننده خواهد بود، با استفاده از این قابلیت، تنها کافی ست شماره واحد مورد نظرتان را انتخاب کنید تا زنگ آنان به صدا درآید و با آنان به صورت داخلی ارتباط برقرار کنید. البته این قابلیت در حال حاضر در ایران جا نیفتاده و شرکت ‌ها به دلیل استقبال پایین از آن در محصولات خود این قابلیت را تعبیه نکرده‌اند.

 

قابلیت تماس داخلی (Intercom) آیفون تصویری

 

دوربین

کیفیت دوربین ورودی آیفون تصویری از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است، همچنین قابلیت دید در شب نیز برای کسانی که نیاز به کنترل تردد ۲۴ ساعته دارند اهمیت ویژه ­ای دارد.

 

آیفون تصویری با گوشی و بدون گوشی

برخی از آیفون های تصویری در بازار موجودند که از آن ها تحت عنوان تبلت و هندزفری یاد می شود و دارای صفحه لمسی هستند.

 

برندهای معتبر آیفون تصویری

در میان تنوع مدل ها و برندهای مختلف آیفون تصویری، می توان به برخی از برندهای معتبر و با کیفیت این محصول اشاره کرد. آیفون تصویری سیماران، کوماکس، تکنما، سوزوکی، تابا و … . سعی کنید، برای انتخاب نهایی و خرید آیفون تصویری کل اطلاعات مربوطه را در دست داشته باشید و خودسرانه از هر مارک و برندی خرید نکنید.

 

قابلیت وصل شدن به دوربین مداربسته

برخی از آیفون‌ های تصویری موجود در بازار، این قابلیت را دارند که علاوه بر دوربین خود به دوربین ‌های مداربسته دیگر نیز وصل شوند.

 

 

خدمات پس از فروش

با توجه به اینکه کیفیت محصول نقش اساسی در نیاز به خدمات پس از فروش را دارد، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب برای آیفون‌ های تصویری، به خصوص برای مجتمع ‌های بزرگ اهمیت فوق العاده ویژه ‌ای دارد. لذا به عنوان آخرین نکته مهم در راهنمای خرید آیفون تصویری، محصولی را بخرید که از گارانتی معتبر بهره ببرد.

 

قابلیت ارتباط داخلی

در بیشتر ادارات و ساختمان های پرجمعیت اداری و مسکونی، به دلیل نیاز به ارتباط، جهت سهولت کار از قابلیت ارتباط داخلی جهت گفتگو بین اتاق ها و واحدها استفاده می‌ شود. به این نحو که بعضی از واحدها می توانند به صورت صوتی با آیفون تصویری با هم در ارتباط باشند. روش ارتباط به این صورت است که شخص تماس گیرنده شماره واحد را روی مانیتور وارد می ‌کند. سپس دکمه زنگ را می فشارد.  زنگ واحد مورد نظر به صدا در خواهد آمد. بسیاری از برند های ایرانی مانند سیماران، تابا و الکتروپیک از ۴ رشته مشترک جهت برقرار کردن این قابلیت استفاده می کنند. در ادامه با ویژگی های محصولات هر کدام از این برندها بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

خرید اینترنتی دوربین

دوربین های به کار رفته در پنل درب باز کن خارجی آیفون تصویری معمولا فیبری هستند. این مدل لنز ها به صورت واید عمل می کنند و دارای زاویه دید باز می باشد. دوربین در قسمت بالای پنل نصب شده است. جلوی آن یک طلق محافظ شیشه ای جهت حفاظت از لنز به کار رفته است. سنسور های به کار رفته در این مدل دوربین cmos و ccd هستند. در حالت کلی کیفیت دوربین با سنسور ccd از cmos بهتر است.

در بعضی از آیفون ها، دوربین قابلیت تنظیم و حرکت به بالا و پایین و چپ و راست را داراست. برای این کار باید پیچ تعبیر شده در قسمت پشتی دوربین را باز کنید. پس از تنظیم جهت دوربین، آن را محکم نمایید. تنظیم دوربین باید به نحوی صورت بگیرد که زاویه دید مناسبی داشته باشد و بتواند تصویر اشخاص را به طور کامل نشان دهد. همچنین در پنل های خارجی کنار لنز دوربین فتودیود های مادون قرمز نیز جهت امکان دید در شب تعبیه شده اند.

 

خرید اینترنتی دوربین در ایفون تصویری منزل

 

نکات مهم در رابطه با پنل خارجی

  • در برابر نفوذ آب مقاومت بالا داشته باشد.
  • در برابر گرد و غبار بتواند مقاوم عمل کند.
  • در برابر نور خورشید و تغییر رنگ و شکل ندهد و مقاوم باشد.
  • برای حفاظت بیشتر پنل بیرونی از قاب مخصوص استفاده کنید.
  • نصب این پنل زمانی انجام می ‌شود که بدون سنگ و نما کاری باشد. لبه خارجی پنل با لبه آجر و سنگ مماس می شود.

 

حافظه داخلی

حافظه داخلی در آیفون تصویری می تواند به عنوان مهم ترین قابلیت شناخته شود. زیرا در صورت فقدان آن، در مواقع ورود سارق به داخل ساختمان هیچ مدرکی در دست نخواهید داشت. اما هنگامی که سیستم تصویری حافظه داخلی داشته باشد قادر به ضبط فیلم است و چهره سارق را ثبت خواهد کرد. به این ترتیب می توانید فیلم را به عنوان مدرک به پلیس تحویل دهید. این نوع آیفون های تصویری امکان ضبط فیلم ۳۰ ثانیه ای دارند. در حالت کلی آیفون های تصویری دارای حافظه داخلی هستند. این امکان را می دهند تا اگر در منزل یا محل کار حضور نداشته باشید پیغام بگذارند.

آیفون های تصویری دارای حافظه به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول، آن سیستم هایی هستند که امکان ارتقای حافظه آنها وجود ندارد. یعنی مکانی برای ورود کارت حافظه در آنها تعیین نشده است. فقط می توانید از حافظه داخلی آن استفاده کنید. دسته دوم سیستم هایی هستند که می توانند کارت حافظه را به آنها اضافه کنید و میزان حافظه را افزایش دهید. به تبع قیمت این نوع آیفون ها بالاتر از مدل اول است.

 

قیمت آیفون های تصویری مختلف

اگر پول زیادی برای خرید آیفون تصویری ندارید جای نگرانی نیست. زیرا مدل ‌های مختلفی عرضه شده اند که در حین ارزان قیمت بودن می ‌توانند نیازتان را برطرف کنند. مثلاً می‌ توان به آیفون های تصویری ایرانی با مانیتور ۳.۵ ، ۴ و ۴.۳ اینچ با عدم قابلیت ذخیره فیلم و عکس اشاره کرد که از قیمت پایینی برخورداراند. از این برندها هم می ‌توان به سیماران، تابا و تکنما را ذکر کرد که محصولات متنوع با قیمت های مناسبی را عرضه می ‌کنند. با وجود قیمت کم، کیفیت مطلوب و ظاهر زیبایی دارند.

همچنین اگر می‌ خواهید بودجه متوسط و نه چندان زیادی را برای خرید آیفون صرف کنید، می توانید آیفون های با قابلیت هایی مانند ذخیره عکس و فیلم و اندازه صفحه نمایش  بیشتر از ۵ اینچ را تهیه نمایید. این مدل آیفون ها دوام بیشتر و ظاهری زیباتر نسبت به مدل اول دارند. برخی از آنها از کلیدهای لمسی نیز برخورداراند. امکان ارتباط داخلی بین واحدها هم در تعدادی از آنها دیده می شود. برندهایی که در ساخت این مدل با هم رقابت می کنند می ‌توان به سیماران، تکنما، سوزوکی، تابا و الکتروپیک اشاره کرد.

اما اگر از لحاظ مالی هیچ مشکلی برای خرید آیفون تصویری ندارید می توانید بهترین برندها را انتخاب کنید. آیفون های تصویری دسته سوم دارای صفحه نمایش ۷ اینچ، قابلیت ذخیره فیلم و عکس و امکان ارتباط بین واحدها و نگهبانی را دارند. سیستم های گران قیمت از ظاهری فوق العاده زیبا با قابلیت های منحصر به فرد امنیتی بسیار مهمی برخوردار می باشند. برند کوماکس کره شهرتی جهانی داشته و محصولات آن در این دسته قرار دارد.

 

قیمت آیفون های تصویری مختلف

 

برند کوماکس

کوماکس را می ‌توان یکی از برندهای تولید آیفون تصویری دانست. این شرکت در کره جنوبی قرار دارد. در ساخت محصولات خود از آخرین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا استفاده می کند. از جمله قابلیت های مطرح محصولات این برند می ‌توان به شفافیت، کیفیت صدا و وضوح تصاویر و ویدیوها اشاره کرد. کیفیت محصولات کوماکس به حدی بالاست که اکنون به بیش از ۱۲۰ کشور جهان صادر می شوند.

 

برند تکنما

شرکت تکنما جزو شرکت ‌های ایرانی تولید آیفون صوتی و تصویری است. فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ شروع کرده و توانست در مدت زمان کمی به یکی از قدرتمند ترین برندها تبدیل شود و طرفداران زیادی به خود جلب کند. این برند توانست با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا مشکل ضعیف شدن صدا در طبقه‌ های بالا را برطرف کند. به این ترتیب به یکی از رقیبان اصلی برندهای خارجی تبدیل شود.

 

برند سیماران

سیماران جزو برندهای شناخته شده در بازار الکترونیک ایران است که نه فقط در زمینه تولید آیفون بلکه در زمینه تولید سیستم حفاظتی نیز بسیار عالی عمل می ‌کند. توانسته بازار را به دست گیرد و محصولاتی با کیفیت را تولید نماید. با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا توانسته رقیبی جدی برای برندهای خارجی محسوب شود. یکی از نکات جالب در رابطه با این برند این است که نمونه‌ های اولیه خود را از شرکت کوماکس الگوبرداری کرده بود. محصولات تولید شده این برند دارای دو نوع با حافظه و بدون حافظه هستند که می توانند نیاز های هر ساختمانی را به بهترین وجه تامین  کنند.

 

برند تابا

تابا را هم می ‌توان یکی از برندهای معتبر و پرطرفدار ایرانی در نظر گرفت. این برند نیز مانند سیماران نمونه‌ های اولیه خود را از روی کوماکس الگوبرداری کرد. محصولات این برند از قیمت مناسبی برخوردار هستند. از این رو مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. اما این برند امروزه مستقل کار می کند و از بهترین متخصصان بهره می گیرد.

 

خرید اینترنتی آیفون تصویری

آیفون تصویری، این وسیله ی مهم و کاربردی مدت ها است که در خانه ها از جمله آپارتمان ها و خانه های ویلایی و دربست نقش حیاتی و مهم ایفا می کند. بدون شک آیفون تصویری در افزایش امنیت خانه ها بسیار موثر است. با توجه به شرایط کرونایی کشور، خرید اینترنتی آیفون تصویری طرفداران زیادی پیدا کرده. چرا که هرچقدر بیشتر بتوانیم به صورت آنلاین خرید کنیم و در خانه بمانیم برای سلامتی خود و اطرافیانمان بهتر است. اما توجه داشته باشید که پیش از خرید آیفون تصویری باید در رابطه انواع آیفون های تصویری، کاربردشان و نحوه ی نصب شان اطلاعات جامع و مناسبی داشته باشیم. با ما همراه باشید در این باره بتوانید اطلاعاتی مناسب کسب کنید.

 

خرید اینترنتی آیفون تصویری

 

انواع آیفون ها

پیش از خرید اینترنتی آیفون تصویری بهتر است در رابطه با انواع و کاربرد های آن اطلاعات مناسبی کسب کنیم. آیفون تصویری وسیله ای است که برای تشخیص افرادی که به منزل ما می آیند و کنترل افراد قبل از ورود به داخل منزل می تواند به کار رود. به طور کلی چهار نوع آیفون و سه نوع آیفون تصویری وجود دارد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گذر زمان آیفون های تصویری هم پیشرفت کرده اند و کیفیت شان افزایش یافته. برای مثال:

آیفون های قدیمی اکثرا صوتی بودند و فقط می توانستیم صدای افراد را با آن ها بشنویم و تشخیص دهیم. این نوع آیفون ها اصلا قابلیت ضبط صوت و تصویر را نداشتند و کاملا ابتدایی طراحی شده بودند.

 

آیفون های تصویری

حال برای خرید اینترنتی آیفون تصویری در ابتدا به سراغ انواع آیفون های تصویری برویم و آن ها را معرفی کنیم:

آیفون های تصویری اولیه که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند تصاویر را سیاه و سفید نشان می دادند و این آیفون ها نیز قابلیت ضبط تصاویر را اصلا نداشتند. با این آیفون ها فقط می توانستید به صورت سیاه سفید افراد را ببینید.

نوع دیگری از این آیفون ها به بازار آمدند که تصویر افراد را به صورت رنگی نشان می دادند. البته این آیفون ها و آیفون های صوتی هنوز هم قابل استفاده اند و در بازار به فروش می رسند. اگر مایل به خرید اینترنتی آیفون تصویری باشید می توانید از این انواع نیز استفاده کنید.

آخرین مدل و پیشرفته ترین نوع آیفون های تصویری نیز آیفون هایی هستند که علاوه بر نشان دادن تصویر افراد به صورت رنگی، کارت حافظه دارند و می توانند تصاویری را که نشان می دهند ضبط کنند.

به جرات می توان می توان گفت که این آیفون ها می توانند راحتی، امنیت و آسایش بیشتری برایتان ایجاد کنند. با خرید اینترنتی آیفون تصویری و نصب آن ها دیگر نیازی به باز کردن درب و طی کردن مسافت طولانی نیست و تنها با فشار دادن یک دکمه به راحتی می توانید درب خانه های خود را باز کنید!

هرچند که تولید آیفون های تصویری باعث شده افراد بیشتر تمایل به خرید آیفون تصویری داشته باشند تا آیفون های صوتی. اما برای خانه های کوچک تر و کم رفت و آمد هنوز هم آیفون های صوتی کارکرد مناسبی دارند.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که پیشرفت تکنولوژی و بهبود امکانات آیفون های تصویری تا چه میزان به امنیت و آرامش افراد کمک کرده است. آیفون های جدید با داشتن کارت حافظه علاوه بر ضبط صدا و تصویر افراد، مانیتور لمسی، کنترل از راه دور، حافظه ی بالا، کیفیت بالای نمایش تصاویر و قابلیت هایی فوق العاده دارد که واقعا شگفت انگیز هستند.

 

آیفون های تصویری

 

مزیت های استفاده از آیفون های تصویری چیست؟

آیفون های تصویری مزایای فوق العاده زیادی دارند که به چند مورد از مهم ترین های آن ها اشاره کردیم. بدون شک برای خرید اینترنتی آیفون تصویری مزیت های آیفون ها می توانند در انتخاب آیفون مناسب به شما کمک زیادی کرده باشند. برخی از مزایای دیگر آیفون های تصویری عبارتند از:

  1. تصویر و فیلم اشخاص را می توانند ضبط کنند.
  2. قابلیت ضبط و پخش صدای افراد را دارند.
  3. به برقراری ارتباط در طبقات مختلف ساختمان کمک می کنند.
  4. می توانند زنگ را به طبقات و واحد های دیگر ساختمان دایورت کنند.
  5. می توانند چندین درب ساختمان را همزمان باز کنند.
  6. قابلیت باز کردن درب ساختمان حتی بدون اینکه فردی در کنار درب وجود داشته باشد برای این آیفون ها وجود دارد.

همچنین توجه داشته باشید که پیش از خرید اینترنتی آیفون تصویری ابتدا ببینید کدام نوع از آن ها برایتان مناسب تر هستند. برای نصب آیفون تصویری خود نیز می توانید از نمایندگی آیفون تصویری ک خریداری کرده اید و یا تاسیسات کاران کمک بگیرید.

 

کلام آخر

در متن فوق نکات مهمی که در خصوص راهنمای خرید آیفون تصویری بود، بیان شد. امیدواریم که شما بتوانید، به کمک فاکتورهای ذکر شده در این مقاله مناسب ترین و با کیفیت ترین کالا را برای خود خریداری کنید و از قابلیت های بی نظیر آن لذت ببرید. همین الان با آیفون های قدیمی خود خداحافظی کنید و آیفون های پیشرفته و مجهز را خریداری نمایید. از اینکه مقاله راهنمای آیفون تصویری را با ما دنبال کردید، متشکریم.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب