امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر
چکیده این مقاله: دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 27 بازدید

دوربین مداربسته یا دزدگیر

امکانات مختلفی برای حفاظت از منزل و اماکن مختلف وجود دارد که استفاده از آن ها می تواند تا حد قابل توجهی امنیت یک مکان را بالا ببرد که دوربین مدار بسته و دزدگیر از جمله همین امکانات هستند.

حال این سوال پیش خواهد آمد که برای بالا بردن امنیت استفاده از کدام یک از این امکانات بهتر است. در این مطلب قصد داریم در مورد انتخاب بین دوربین مدار بسته و دزدگیر صحبت کنیم .

برای اطلاع از قیمت دزدگیر اماکن از ما کمک بگیرید.

ویژگی ها و کارایی دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته با وجود امکان ثبت وقایع و اتفاقات، یکی از سیستم های امنیتی محبوب و به صرفه می باشند. بسیاری از افراد با نصب دوربین مدار بسته در منزل یا اماکن دیگر؛ امنیت مکان مورد نظرشان را افزایش می دهند.

یکی از موارد استفاده از دوربین های مدار بسته زمانی است که شیء مفقود شده و یا اینکه اتفاق ناگواری می افتد، بنابراین وجود تصاویر باعث می شود ابهامات زیادی بر طرف شود. دوربین های مدار بسته تنها در جهت افزایش امنیت مورد استفاده قرار نمی گیرند بلکه در بسیاری از اماکن اداری و برای کنترل و نظارت بر ارباب رجوع و کارکنان از این دوربین ها استفاده می شود.

دوربین های مدار بسته این امکان را فراهم کرده اند که با ارسال تصاویر به نقاط دیگر نظارت بر روی اماکن خاص به راحتی انجام شود. به طور حتم استفاده از دوربین مدار بسته باعث افزایش امنیت خواهد شد، اما لازم است به این نکته توجه داشته باشید که این دوربین ها ابزار پیشگیری نیستند.

دوربین مدار بسته قابلیت هشدار دادن در لحظه را نداشته و بیش تر در زمینه نظارتی کارایی دارد. راه هایی هم برای دور زدن این امکان امنیتی وجود دارد، به عنوان مثال سارقان می توانند با پوشاندن صورت خود از شناسایی شدن جلوگیری کنند.

ویژگی ها و کارایی دزدگیر

یکی از سیستم های پر کاربرد برای بالا بردن سطح امنیت و پیشگیری از وقوع جرایمی مانند سرقت، دزدگیر می باشد. شما می توانید با نصب دزدگیر منزل تا حد زیادی خیال خود تان را راحت کنید. دزدگیر ها در اماکن مختلفی نصب می شوند و در زمان سرقت می توانند مالک را مطلع کنند. دزدگیر ها امکان اطلاع رسانی از راه های مختلفی مانند تماس، پیامک و ایمیل را دارند.

با نصب دزدگیر منزل نه تنها امکان اطلاع رسانی به شما در مواقع مشکوک وجود دارد بلکه دزدگیر ها مجهز به آژیر و سیستم هشدار صوتی نیز هستند. وجود هشدار های صوتی باعث خواهد شد شما یا افرادی که در نزدیکی محل مورد نظر هستید از وقوع سرقت آگاه شده و اقدامات لازم را انجام دهید.

با نصب دزدگیر منزل یک قابلیت بسیار عالی هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت و آن هم امکان باز و بسته کردن درب مکان مورد نظر می باشد. در بسیاری از موارد با به صدا در امدن آژیر دزدگیر، سارقان اقدام به فرار از محل می کنند و موفق به انجام سرقت نمی شوند.

دزدگیر ها قابلیت اتصال به چند ریموت را نیز دارند و شما می توانید چند ادمین را انتخاب کنید و دسترسی های دلخواه را برای آن ها در نظر بگیرید.

انتخاب بین دزدگیر و دوربین مدار بسته

حال زمان آن رسیده که به سوال اصلی جواب بدهیم. شما می توانید با خرید بهترین دوربین مدار بسته نظارت کاملی را بر روی منزل یا مکان مورد نظرتان داشته باشید و یا اینکه با نصب دزدگیر منزل ضریب امنیتی را تا حد زیادی افزایش دهید.

در درجه اول باید به این نکته توجه کنید که ساختمان یا محل مورد نظر شما دارای چه ویژگی هایی است و شما چه انتظاراتی از این امکانات دارید. در بسیاری از موارد، دزدگیر ها کارایی بهتری در منازل دارند و می توانند تا حد زیادی از سرقت جلوگیری کنند؛ اما برای اماکنی مانند فروشگاه های بزرگ نصب دوربین با توجه به قابلیت نظارتی بالا می تواند گزینه بهتری به حساب بیاید.

اما اگر به دنبال بالاترین ضریب امنیتی هستید به شما استفاده هم زمان از دوربین مدار بسته و دزدگیر را پیشنهاد می کنم. شما می توانید با خرید بهترین دوربین مدار بسته و نصب دزدگیر در منزل علاوه بر نظارت کامل از فواصل دور، امکان سرقت را نیز تا حد زیادی کاهش دهید. در چنین حالتی شما نظارت و پیشگیری را به صورت همزمان خواهید داشت.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب