امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

از کجا بفهمیم دوربین مداربسته روشن است؟

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۱ دوشنبه
از کجا بفهمیم دوربین مداربسته روشن است؟
چکیده این مقاله: از کجا بفهمیم دوربین مداربسته روشن است؟
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 23 بازدید

از کجا بفهمیم دوربین مداربسته روشن است؟

دوربین مداربسته، برترین تکنولوژی روز است. دروبین های مداربسته، از عملکرد و کارایی شگفت انگیزی برخوردار می باشند؛ به همین دلیل امروزه برای بالا بردن امنیت ساختمان ها بیشترین استفاده را دارند.

در صورتی که تمایل دارید، به وسیله دوربین های مداربسته، امنیت ساختمان های خود را تضمین کنید؛ حتما با ساز و کار آن آشنا شوید؛ چرا که فقط در این صورت، دوربین شما از راندمان بالایی برخوردار می شود.

اگر دوست دارید، تکنیک های جالبی در رابطه با دوربین های مداربسته بیاموزید؛ این مقاله را از دست ندهید.

چرا، فعال بودن دوربین مداربسته الزامی است؟

تکنولوژی، برای زندگی و کار شما بسیار مفید است؛ لذا تا حد زیادی از مسئولیت های شما می کاهد. تکنولوژی یک شیء یا کالا نیست؛ به همین خاطر شما نمی توانید مستقیما آن را لمس یا حس کنید.

تکنولوژی یا فناوری همانند یک سیستم می باشد. امروزه، برترین تکنولوژی ها در قالب محصولات به مردم عرضه می شوید. بروز ترین تکنولوژی روز دنیا، دوربین های مداربسته می باشد؛ لذا در ساختمان ها می تواند به صورت نا محسوس کار یک نگهبان یا دزدگیر را ایفا کند.

دوربین های مداربسته نیز مانند دیگر محصولات الکترونیکی، از دکمه پاور  برخوردار هستند. به همین سبب، شما می توانید گه گاهی آن را خاموش کنید. در برخی از مواقع، خاموش کردن دوربین های مداربسته خوب و مفید است؛ چرا که باعث شده قطعات اصلی دوربین تا حد زیادی استراحت کند، بنابراین عمر مفید دستگاه افزایش می یابد.

اگر پس از بازه زمانی کوتاهی، دوباره دوربین را راه اندازی کردید؛ حتما آن را آزمایش کنید. لذا برخی از افراد تنها دوربین را روشن می کنند؛ اما از قابلیت ضبط آن غافل می شوند.

در چنین زمان هایی، سارقان از غفلت شما سوء استفاده می کنند. به همین خاطر تا از فعال بودن دوربین مطمئن نشده اید؛ به هیچ وجه از محیط خارج نشوید، لذا تعداد کمی از دوربین های مداربسته، از قابلیت کنترل از راه دور بهره مند هستند.

چه موقع دوربین روشن یا فعال است؟

مهم ترین قابلیتی که شما بایستی در رابطه با دوربین های مداربسته بیاموزید؛ طریقه روشن شدن یا فعال شدن دوربین است. زمانی می توانید از این تجهیزات اطلاعات درستی دریافت کنید، که این محصول شروع به کار و ضبط تصویر کند؛ در غیر این صورت، دریافت هر گونه اطلاعاتی از دوربین غیر ممکن و محال است.

برای این که از روشن بودن دوربین های مداربسته تان مطمئن شوید؛ می توانید از تکنیک های زیر کمک بگیرید:

  • دوربین های مداربسته از لامپ های LED بسیاری ساخته شده اند. این لامپ ها به دوربین کمک می کند؛ در تمام طول شب نیز از روشنایی بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل می تواند تصاویر و ویدئو ها را در کیفیت بالا به ثبت برساند. اگر نور کمرنگی از این لامپ ها مشاهده کردید، یقین داشته باشید؛ دوربین روشن است.
  • اگر نتوانستید در طول روز به وسیله ی لامپ های LED از روشن بودن دوربین مطمئن شوید؛ می توانید با استفاده از دوربین و صفحه نمایشگر موبایل‌ تان این نور را مشاهده کنید. از آن جایی که لامپ های موجود در این محصول، با استفاده از نور مادون قرمز محیط را روشن می کنند؛ با بهره گیری از دوربین موبایل به راحتی می توانید روشن بودن دوربین را تشخیص دهید.
  • تکنیک دیگری، که بسیار کارساز و مفید واقع شده است؛ صدای حرکت موتور دوربین می باشد. دستگاه های الکترونیکی تنها در صورتی از خودشان صدا تولید می کنند؛ که روشن یا خراب هستند.
  • هم چنین اگر زاویه ی دید دوربین ثابت باشد؛ این عملکرد، نشان از خاموش بودن دوربین است؛ لذا دوربین های مداربسته از زاویه ی دید گسترده ای برخوردار هستند.

نکات مهمی در مورد دوربین های مداربسته

  • اگر دوست دارید، دوربین مداربسته تان از عمر مفیدی برخوردار باشد؛ حتما در طول شبانه روز یک یا دو ساعت آن را خاموش کنید‌، لذا دستگاه های الکتریکی نیز مانند ما انسان ها نیاز به خاموشی و استراحت دارند.
  • اگر متراژ ساختمان شما بزرگ است؛ حتما از چندین دوربین مداربسته بهره بگیرید؛ زیرا تمامی دوربین های مداربسته دارای زاویه دید کور می باشند. با استفاده از چندین دوربین مداربسته می توانید تمامی زوایا را پوشش دهید.
  • برای محیط های بیرونی از دوربین هایی استفاده کنید، که ضد آب و ضد ضربه هستند؛ لذا در برابر عوامل جوی مقاوم و پایدار می باشند.جهت سفارش و خرید براکت دوربین مداربسته داهوا با ماتماس بگیرید.
درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی منزل لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه پیشرو نیرو محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب